ze is wat onrustuger idd, eerder op de avond ook al..
ik denk echt dat je spoken ziet heb trouwens al joun topics van roos altijd gevolgd vind dr echt een leuke merrie!!!(en dat zegt wat, hou niet van merrie's )
Moet zo wel afsluiten...
JoyCiej007
Geplaatst: 24-05-13 01:34
is da zo? hahaha wat grappig zeg!
Hej pssst, weet je.....................
ik HAAT merrie's! En nee da's écht geen geintje! dat zeg ik altijd al jaren, en ik meen het serieus. Goed goed, met zowel m'n shetmerrie Ot als ook met Roos kan ik lezen en schrijven, in het werk. Maar in de omgang af en toe, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. Dan zijn we allebei uiteindelijk flink gefrustreerd, whaha. Vanavond nog, had 'n leeg hooinet en die moest tegelijkertijd mee met een volle mest-kruiwagen. Dus terwijl ik de wei uit mest, gooide ik dat hooinet over 't lintje heen, zodat ik 'm daarna kon vullen.
Roos heeft werkelijk een 15 min. staan snuiven en blazen bij het lintje, omdat dat lege hooinet in het hoge gras daar lag dráaaama joh, níet normaal! Dus maar ff uit de losse hand (pony bij de manen gepakt, hoppekee ga maar kijken!) 'schriktraining' met het lege hooinet gedaan, die ik al járen gebruik. En nog steeds snuiven en zichzelf hélemaal opblazen. tsjah..........
éne keer komt ze je vet chagarijnig verwelkomen, oren in de nek, boze blik (maar ze doet niets hoor, anders heeft ze van mij wel een schop te pakken), andere keer doet ze hysterisch hinniken als ik niet snel genoeg de wei binnen kom. Ben ik dan met iemand aan 't praten krijg ik ineens een lebber in m'n gezicht en legt ze vervolgens met een poes-lieve blik haar hoofd op m'n schouders...
Hello Hahaha tja ik ben niet altijd soepel he Iig spenen zijn dikker. banden zijn slap maar nog lang niet slap genoeg. Ik krijg nog te veel tegendruk als ik de staart optil. Iig kan ik beter de volgende keer niet eerst bijlezen ik zie overal spoken in en als je dan leest dat 1 iemand ziet dat er wel iemand naast haar staat en recht in de cam kijkt en 1 iemand ziet niks ga je toch wel verdacht wezen tja
ja maar ja maar, ik dacht écht wat te zien! was het niet een broertje van je misschien ofzo?!
hahaha straks maak ik je nog bang om daaro te gaan kijken
ik blijf denk ik nog tot kwart over 2 ongeveer, moet me verontschuldigen maar dan moet ik ook écht gaan slapen helaas, morgen nog genoeg te doen.
JoyCiej007
Geplaatst: 24-05-13 03:00
inmiddels 2 live bevallingen verder, beide tegeljk, heb ik gezien. maar natanalientje..........
Vond 'r begin v/d avond/nacht, zo rond 23/24 uur wat onrustig, nu lijkt ze wel wat rustiger te zijn. misschien........ stilte voor de storm?
Ik ben igg heel erg moe, dus ga lekker slapen Sorry Lau, succes met waken nog even, hopelijk poept ze dat veulen er gauw een keer uit!
Hannemarie
Geplaatst: 24-05-13 08:15
Nog steeds niks dus? Tana wacht op mooi weer haha
Fotsy
Geplaatst: 24-05-13 12:25
Nog niks? Zo spannend maar als ze wacht op de lente dan kunnen we nog lang wachten. Hier zeker nog tien dagen zo een rot weer. Ik denk nog steeds 28 mei, dus is niet lang meer. Nog even doorbijten aan de wakers.
Toen ik net foto's wou maken haalde ik haar zwetend uit de wei. Banden zijn slapper maar kunnen slapper en 1 kant van de uier is heeel dik en hard en de andere kant is slap en kleiner