mss werkt de frummelvanger toen ik dit topic zag moest ik meteen aan fewie denken
Ooh dit is echt komisch!
Janski
Geplaatst: 03-10-12 15:41
Van mij mag het nu komen
maar nu staat ze gewoon lekker te eten met een (voor haar doen) rustige hartslag van rond de 65 Wel iets meer aan het staartzwiepen dan gister maar nog geen dingen waar ik wan denk NUUUU komt ie.
Nee bud. Het is een nieuw systeem en dat is nog in de test fase. TS heeft een paar mensen uitgekozen die de link hebben. Anders loopt het systeem vast misschien
als ik zo naar die buik kijk zit ik te denken of dat veulen niet door die buik heen valt straks want die buik lijkt me zo zwaar dat ie gewoon aan de onderkant los scheurt en het veulen er zo uit kan vallen
bud
Geplaatst: 03-10-12 17:55
PineApple schreef:
Nee bud. Het is een nieuw systeem en dat is nog in de test fase. TS heeft een paar mensen uitgekozen die de link hebben. Anders loopt het systeem vast misschien
Oow oke Dankje
jilinda
Geplaatst: 03-10-12 18:26
nafnaf schreef:
als ik zo naar die buik kijk zit ik te denken of dat veulen niet door die buik heen valt straks want die buik lijkt me zo zwaar dat ie gewoon aan de onderkant los scheurt en het veulen er zo uit kan vallen
laat ik daar maar niet over gaan denken, word mij iets te bloederig
Dustinlover
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-12 18:26
Veearts is onderweg voor te checken of het systeem zen werk goed doet en voor dikke fewie natuurlijk