amber28 schreef:kom op iris nog net op mijn verjaardag een leuk veulen er uit poepen kom op lukt wel IRIS.. IRIS.. IRIS.. Gefeliciteerd
BoemPats schreef:Iris maakt een paasveulen wedden? Straks legt ze een ei Wacht eens even, zou dat hetgene zijn wat ik vanmiddag in het land vond? Dan mag ik het wel weer uit de kliko halen!
Bassenqua schreef:BoemPats schreef:Iris maakt een paasveulen wedden? Straks legt ze een ei Wacht eens even, zou dat hetgene zijn wat ik vanmiddag in het land vond? Dan mag ik het wel weer uit de kliko halen! Raap me op
BoemPats schreef:Iris maakt een paasveulen wedden? Straks legt ze een ei Hahaha Dát zal het zijnIk ben helemaal vergeten te gokken Maar ik kan het lijstje niet vinden, of is de 'gokking' al gesloten?
eigenlijk moeten we nu een foto van internet plukken van veulen en dan heel hard gefeliciteerd roepen!
BoemPats schreef:PwokPwokPwok dan is het een pegasus Hoef je geen vliegtickets meer te betalen Hoe verzin je het.
Haha elke keer toevallig: gefeliciteerd.. maar nee hoor nog geen veulentje!Hopenlijk dan volgende week vrijdag, dan ben ik jarig