De alert knoppen zijn voor andere marestare kijkers. Je kunt via marestare een barn-alarm pagina openen, en als er dan een merrie bijna bevalt (low alert) of aan het bevallen is (high alert) gaat er een alarm af en verschijnt de link van de pagina waarop het alarm is. High alert knoppen kunnen alleen door cam-eienaren ingedrukt worden (bij mezelf, maar ook bij andere). Low alert gaan volgens mij ook af als er (ik dacht) 4 verschillende mensen hem indrukken. Ik merk daar dus niets van, dus een belletje zou wel fijn zijn
aeckker03
Geplaatst: 21-04-12 23:40
beet joy hope nou? en ze staat alweer te eten
Laatst bijgewerkt door aeckker03 op 21-04-12 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Calanddra
Hmmm dat is wel balen. Heel irritant overigens, telkens is er een low alarm bij een rescue centre, al meerdere malen gehad,.hetzelfde paard, maar er gebeurt helemaal niks
Wendy_Komen
Als je deze open hebt staan: http://www.marestare.com/barnalarm/ en je geluid aan, hoor je een paard in galop bij een low alert, met daar rechts onderin de link naar de cam. Bij een high alert, hoor je een paard hinniken, met wederom recht onderin de link naar de cam.
High alerts kunnen enkel aangezet worden door andere "cam eigenaren". Low alert wordt geactiveerd als meerdere mensen op low alert drukken. (weet niet exact, maar neem aan dat die mensen ingelogd moeten zijn op het mare stare forum.)
Oke, ik ga maar uitpakken. Wil iemand me anders smsen of whatsappen als t verdacht wordt? ben wel zo'n 2 uur bezig met alles een plekje geven. Zul je net zien dat er dan wat gebeurd laptop moet ook op de grond blijven staan, anders is mn signaal weg
Heb der niet echt in de gaten kunnen houden vandaag, der uier zou gegroeid zijn maar weet niet of dat hier gisteren in het topic is gezet of vandaag (heb moeten bijlezen). Mariska heeft wel hun hooi aan de andere kant gelegd zodat hope niet in de weg zou staan als het eenmaal zo ver is...
ik heb met mezelf afgesproken dat ik om 1u uiterlijk naar bed ga zal wel niks worden haha.
Calanddra
Geplaatst: 22-04-12 00:42
Ze is echt veel rustiger dan afgelopen nacht. Dat was zo sneu, je zag gewoon dat ze echt niet meer wist wat ze met zich zelf moest. Staan, liggen, plat, krampen,regelmatig met haar neus naar haar buik gaan, weer op staan, wankelen op dr benen, dan weer liggen, rechtop dan weer plat. Vooral ook heel veel mesten. En zo ging t iig tot half 7 door.
Heel anders gezicht dan nu, nu lijkt ze gewoon aan t rusten
Ik denk dat het nog wel even duurt voor er wat gebeurd. Ze is zo rustig nou. Ik ga toch maar proberen te slapen en hopen dat er morgen niet al een veulen bij ligt. Zou het wel willen zien als het geboren word.