heb d'r vandaag ook een aantal keer gespot op de camera. heb d'r inderdaad veel zien liggen, ze stond wel samen met dream en wynn, heb d'r niet echt apart zien staan.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 09:21
Inderdaad maris ze is aardig gegroeid in buik omvang Ik kijk ook af en toe op het beeld maar je wordt gek van het verspringende beeld Maar hopelijk is ze weer gauw thuis en dan kan ik ze live zien
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 09:37
Hier een paar foto's met de kids en de paardjes.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-11 19:43
San ben benieuwd naar jullie laatste up date Zijn er nog veranderingen of denk ze het is zo'n herrie hier wacht nog even
vanavond nog geen update? vond haar straks maar een beetje sip staan kijken in een hoekje terwijl dream lekker aan het knabbelen was....
lieke123
Geplaatst: 21-05-11 23:18
Mooier merrie's! en zeker een mooie hengst ben benieuwd!
Ahw kindje en paardjes, hoog schattigheidsgehalte
sandra3235
Geplaatst: 21-05-11 23:28
Ik heb heel de dag bij haar in de buurt geweest,er waren motorraces,dus een heel spectakel om bij de stallen te komen,niet te doen in geval van beginnen geboorte... Pepper bokt is vandaag gezellig geweest,en s middags hadden we alles klaar staan,we dachten die gaat beginnen,hele zware ademhaling,onrustig en afzonderen,maar noppes tot nu toe Mijn update is,dat haar buik erg veranderd is en Caramel is idd niet meer de Caramel die ze was,ze kwam vanmiddag van de wei af om in de paddock in haar eentje te gaan hangen,ze is idd beetjes sippies Natas en ze eet minder... Ik vind haar uier niet echt veranderd....maar ja haar buik en gedrag wel,dus we houden haar streng in de gaten,maar het gaat best beetje opbreken nu... Ik zet s nachts ook mijn wekker voor de zekerheid....
ik kom ook weer langs tussen mijn schema nu regent het toch
gelukkig is het om 11 uur droog als ik buienradar moet geloven
Gister ging ik Xandy poetsen en joker kwam er heel leuk bijstaan, ik kon hem gewoon aanhalen hij is zoo superlief, en hij ging spelen met ed, fire voelt zich nu niet meer nodig
sandra3235
Geplaatst: 22-05-11 10:29
update
1 woord: zucht!
we houden de moed erin
Nathje
Geplaatst: 22-05-11 10:33
Komaan sandra en rene, ik ben er zeker van dat het wachten beloond zal worden!! Vol houden! Ben erg benieuwd naar de kleine, hopelijk is het er vandaag...
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-11 11:17
Nou San en Rene eens komt het weet wat wachten inhoud. Een paar dikke voor jullie. Dat het maar snel gezond en wel mag komen
jolandje
Geplaatst: 22-05-11 20:55
vandaag hebben we caramel mogen bewonderen met haar dikke buikje wat een mooi meisje is dat zeg, en een hele bijzondere kleur ook, ik ben héél benieuwd wat eruit komt, we hadden ze vanmorgen al gezegd dat ze het vandaag moest doen, maar nee hoor nog niks
sandra3235
Geplaatst: 22-05-11 21:02
Mariska,... ze is echt zichzelf niet en idd Jolanda en aanhang zaten oprecht te wachten,ze zag er nog steeds uit of het ieder moment kan beginnen,... ik heb met ons te doen,maar vooral met Caramel
wordt vervolgd......
Bassenqua
Geplaatst: 22-05-11 21:25
Vandaag gezellig bij Sandra geweest en als ik de laatste foto's van Caramel bekijk is haar buik inderdaad behoorlijk veranderd, gaat spannend worden!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-11 22:21
Denk dat ze op 23 mei wacht als het deze dag wordt zal ik het toelichten Ik heb ook te doen hoor San met Caramel zei moet het dragen en wij kijken toe. Alhoewel ik heb geen camera beeld meer Ik wacht af en hoor het wel San als er nieuws is
sandra3235
Geplaatst: 22-05-11 22:24
die camera is ook bij ons uitgevallen,dat betekent lastiger waken en ik er meer zitten tot Rene het opgelost heeft,maar troost je onze doet het nog wel hoor Zo ik ga slapen...Rene is er al vroeg heen gegaan....
Hi Mariska, Ik heb de dames zaterdag bekeken en even een "hartig" woordje met ze gesproken (heeft totaal geen effect gehad) Ik dacht zaterdag middag echt, dat het niet lang meer zou duren... de arme Caramel. En wat hebben ze het goed daar!
ja irris is echt superlief! ze is als ik goed gerekent heb 21 jaartjes maar kan nog wel rijden hoor Lieke rijd haar altijd als eerste en ik dan op willem, willem is echt een idiootje met instappen want hij dribbelt al heel snel, en lieke vind dat niet zo fijn dus dan maak ik willem een beetje moe en daarna kan ik op irris en zij op willem, en meestal stap ik zonder zadel uit en dan als lars er is staat hij vaak bij het hek : mag ik paardje op?
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 21:48
doopey en lieke bedankt vindt mijn kids ook altijd lief staan bij de paardjes Jolanda bedankt ze is ook heel bijzonder Pepper jammer dat ze niet heeft geluisterd naar je en klopt helemaal ze hebben het super goed bij Sandra en Rene daar heb ik geen moment aan getwijfeld ze hebben een 5 sterren hotel Sanne wat een leuke foto's met Lars weet het zeker lars gaat paardrijden Jolanda dit is echt een heel braaf paardje die heeft al zoveel voor me gedaan. Carnavalsoptocht mee gereden Marathon wedstrijden Sinterklaas intocht Bruiloft noem maar op.
Ik weet niet of er zo nog een up date komt van Caramel maar ben super moe. Dus denk dat ik zo maar eens mijn bed in duik, lees ik het morgen wel
probabeest
Geplaatst: 23-05-11 21:50
slaaplekker maris! wanneer ga je foto's van de springfling mailen???
Rene3235
Geplaatst: 23-05-11 23:24
Caramel had vanochtend de tepels tegen elkaar staan, en vanavond waren ze geweken. Maar ze waren minder vol dan gisteren, dus
sandra3235
Geplaatst: 23-05-11 23:30
wil ik nog aanvullen dat haar gedrag vandaag zo bizar was,..ze kwam uit de wei steeds naar mij toe en ging dan liggen en maar geeuwen,ze was onwijs aanhankelijk,kroop bijna in mij en had moordneigingen naar Dream en Wynn,die haar ook met rust lieten. Met stallen doen heeft ze iedere stal gezien om zo dicht mogelijk bij me te hangen
De heofsmid is ook geweest en ze staat er weer keurig bij....ging goed,lenig genoeg voor een hoogdrachtige merrie...
Maar Mariska,de band die ik met haar heb gekregen de laatste dagen....... ik houd haar maar...