Ik vind mevrouw wel erg rustig.. of ligt dat aan mij? Ze staat een beetje te slapen in de hoek. Heeft zij een erg onrustige nacht gehad, en moet nog bijslapen?
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-10 12:43
Ze heeft zichzelf op stal gezet, ik denk dat ze moe is, of stilte voor de storm
Zou inderdaad wel een hele erge ontzettende meedenker zijn als ze dat deed
pindy77
Geplaatst: 11-04-10 13:31
Pffft hier ook een stille meelezert. Houd het ook bijna niet meer uit, ik kijk zo ontzettend uit naar dit veulen!
Yonne
Geplaatst: 11-04-10 13:35
pindy77 schreef:
Pffft hier ook een stille meelezert. Houd het ook bijna niet meer uit, ik kijk zo ontzettend uit naar dit veulen!
Ik oohook! Moet elke dag dit topic bekijken en Lola in de gaten houden.. Ben zo benieuwd naar het veulentje, het wordt zo'n prachtkindje! Oeh, er staat af en toe weer find bij de cam..
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-10 13:40
We zijn idd met de webcam bezig, we dachten nog een andere erbij op te hangen, maar op geen enkele andere plek is beter beeld als waar die 1ste webcam nu hangt. Breder beeld kunnen we niet krijgen wegens de beperkte hoogte waarop we de webcam kunnen hangen.
De pc staat heel even uit, om die ook eens goed te laten afkoelen zodat er zo goed beeld is voor de bevalling .
Om een pc goed af te laten koelen moet je hem minstens 8 uur uitzetten (Ik kom uit een IT familie ) Ik volg al een tijdje stilletjes je topic! Heel erg spannend hoor! Hopelijk komt er een prachtig veulen uit maar mams is zo te zien druk met afbakken, dus dat moet goed komen
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-10 13:45
Nou zal ik hem dan maar even lang uitzetten vandaag, kan die er weer een paar dagen tegenaan
Ze trekt zich steeds terug in stal, dus zet hem dan toch maar weer aan, dan maar wat minder goed beeld, als ze morgen weer heel de dag buiten wil staan zal ik dan de pc maar laten afkoelen.
Toch vind ik het veulen bar weinig bewegen, ik twijfel zelfs of ik wat zie bewegen. Het was zo´n druk veulen en nu zie ik niks meer.
simodi
Geplaatst: 11-04-10 14:21
inowa schreef:
als ze tegen de laatste dagen aanlopen zakt het veulen verder het geboortekanaal in en dan zie of voel je ze niet meer bewegen
Manda, misschien is dit nu aan de hand?
Fantabulouss
Geplaatst: 11-04-10 15:15
Ze ligt nu ook alweer een tijdje... En is een beetje onrustig... was net aan het schrapen met haar voorbeen en hoofd optillen en weer neerleggen.. Maar weet niet of 't wat te betekenen heeft?