Sil is dan op dezelfde dag jarig als Feem maar volgens mij waren we daar al eerder achter gekomen
Wel toevallig 2 FS Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sil is dan op dezelfde dag jarig als Feem maar volgens mij waren we daar al eerder achter gekomen
Wel toevallig 2 FS
dacht al, welke andere pony.
Dat ding ligt gewoon de hele dag te chillen 
* xElienx schreef:pfff, dat is een hele opluchting. begon me de laatste tijd stiekem wel een beetje zorgen te maken.
helemaal toen ik de buik van de pony van een vriendin bijn a met de pony weg zag lopen. toen was ze al uitgerekend
Had ik het met Henk nog over... omdat we het twijfelachtig vonden, dat ik rond de 25e april het veulen weer voelde en zag schoppen.... wij beiden; 'oh.... eh meestal hoort het nu redelijk stil te zijn??' 'hmm, misschien dan wel iets later??'.
geen zorgen dus. 
Sappos schreef:*ziet Elien 1 week op een stoel naar Sil dr buik staren*
vanacht om 1 uur heb ik sil nog helemaal gecheckt en toen was er niks aan de hand.

xElienx schreef:Is niet meer nodig. het veulentje is vanochtend totaal onverwachts geboren.![]()
![]()
vanacht om 1 uur heb ik sil nog helemaal gecheckt en toen was er niks aan de hand.
ik ga nu weer gauw naar buiten. foto's volgen

Geboren op mijn verjaardag 

Wat voor geslacht had jij dan? 
!! Ben echt super benieuwd naar de fotos!!