Kegelen/harsen wil niet alles zeggen, Sake heeft bij haar vorige veulen alles wel netjes aangegeven, maar dit jaar liet ze alleen uier zien, maar niks geen hars of melk. Dus goed blijven opletten, als je erbij wilt zijn
en zelfs als het geen maiden is kun je er vaak nog geen pijl op trekken (Shak heeft de eerste dracht 12 dagen gekegeld, deze keer 2 dagen..) Succes met wachten en het komt gewoon dit weekend, ik voel het
Dat duurt lang zeg! Maar als je dat kleine veulentje zo ziet ben je dat zo weer vergeten hoor! Succes nog even met wachten en ik duim voor je dat he niet lang meer duurt!
Haha wat leuk om te zien ook hoe jij daar al 2 weken ligt te slapen! Buikie ziet er goed uit he, uier ook al! Als ik het zo vergelijk met jellie toen! Hopelijk komt het snel.. ik blijf gewoon duimen haha!
haha...heb 6 pagina's doorgelezen en ben daar nu al moe van Succes met wachten, lijkt me wel prettig met al die verhalen van bij ons duurde het 3 weken :p
Ziet er wel gezellig uit daar. Toen mijn fjord vorig jaar ziek was moest ik midden in de winter (het vroor) in een stal op strobalen slapen. In mn pijama. Brrr. Sterkte met wachten