Ze is ook wel op tijd gecorrigeerd hoor, vroeg me alleen af hoe zich dat bij andere paarden ontwikkeld heeft nu we een jaar na geboorte zijn
Bij Roos zie je het nog wel (linksvoor, haar witte hoefje, groeide wat steiler dan rechtsvoor), maar ze zakt wel even ver door in de benen en de hoeven beginnen nu ook breder te worden. @JameyDL wat een droompaard
Ik zou echt graag een valkje erbij willen!@meaondera Mooie foto's!
Minthe ziet er mooi uit zoals altijd. Ook wel leuk dat je straks als je terug bent uit Canada goed kan zien hoe veel ze veranderd is. Als ik er langs rij stuur ik je een foto
@Isabel_k wat vervelend voor je merrie. Heb je al eens een spray geprobeerd? Misschien heel simpel maar dat werkt hier wel goed tegen allerlei vliegbeesten.

heb je al plannen met die van jou? die van mij heeft alleen heeft ze nog niet heel veel voorpluk dus hoop dat dat nog een beetje komt, kan het moeilijk stimuleren. Ze is al wel echt een grote dame. Ben zelf echt een beetje verliefd geworden op het kleurtje en had het geluk dat een oud rijverenging maatje een nieuw huisje voor haar zocht!.