Linnie, op de site staat: De doorlooptijd van testen die in onze eigen laboratoria uitgevoerd worden is normaal gesproken 10 werkdagen na ontvangst van het monster bij het test laboratorium (VHL, VHP of Certagen). Voor testen die door een partnerlaboratorium (een zgn. “partner lab test”) of patenteigenaar uitgevoerd worden is dit minimaal 20 werkdagen na ontvangst van uw monster. Omdat de transportduur naar onze buitenlandse partner laboratoria of patenteigenaar sterk kan variëren door factoren die we niet kunnen beïnvloeden, is dit slechts een ruwe indicatie.
LET OP! Soms kan het nodig zijn dat uw monster opnieuw moet worden getest. Dit noemen wij een hertest. In dat geval zal uiteraard de doorlooptijd toenemen.
Waarom stuur je niet naar laboklin? Weet net wat het prijsverschil is qua kleurtesten, wel dat ze met pssm1 veruit de snelste zijn, die heb ik altijd binnen een week terug, terwijl andere labs daar gerust een maand (of 2) voor nemen.
Ik wil je niet van je roze wolk stoten, maar ik vind shiloh wel echt een langer achterbeen hebben Die moest wellicht nog uitvouwen toen, hihi. Maar forser is hij zeker! Vind dat robuuste persoonlijk nog gaver!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-21 09:11
Daar heb ik een hele goede reden voor; omdat ik niet van het bestaan af wist Maar bedankt voor de tip! Ik ga eens neuzen op de site en ik hou het in gedachten voor de volgende keer
Net even gekeken en 'gelukkig' is deze duurder. Drie kleurentests kost € 111,34, terwijl ik nu €99,95 heb betaald en er dan ook gekeken wordt naar Sabino 1 en Dominant Wit (omdat die standaard in het pakket zitten). Nu zal hij daar wel negatief op getest worden, maar wie weet
Ik vind het lastig te zien wie er groter is. Maar dat betekent alleen maar dat ze weinig in hoogte schelen