Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StalNollie schreef:In dit geval is dat niet aan de orde. Nora is overleden aan een hersenbloeding en was tot die tijd een gezond, goed groeiend, levendig en prachtig veulen.YvonneV schreef:Vaak voelen moeders dit wel al aan.A gossie heel veel sterkte
Zal de moeder doorgehad hebben dat er iets mis was dat ze daarom Nora verstoten heeft?
Sterkte
Melissa1996 schreef:StalNollie schreef:In dit geval is dat niet aan de orde. Nora is overleden aan een hersenbloeding en was tot die tijd een gezond, goed groeiend, levendig en prachtig veulen.Vaak voelen moeders dit wel al aan.
Sterkte
dito schreef:hoe gaat het? Is er al iets rust gekomen?
ach wat een hele nare update las ik. Ik wilde jouw topic weer bij lezen en ben enorm geschrokken. Het is wat je zelf schrijft, de lijn tussen dood en leven kan flinterdun zijn. Alle vragen, opmerkingen, gedachten, heeft geen enkele zin want veranderd niets aan deze verdrietige onverwachte afloop. Ik vind jouw paard een echte moeder en jou een liefdevolle top vrouw. Sterkte voor jullie en knuffel voor je merrie. Een moeder (en dat was ze voor dit veulen ) hoort haar kind niet te verliezen. Is altijd erg moeilijk en verdrietig!
Heel heel heel veel sterkte.