Wat een mooie plaatjes en zo leuk om ze te zien spelen!
Ik was gisteren ergens gaan kijken: leek echt helemaal perfect en ik was op slag verliefd! Super zenuwachtig onder weg erheen maar helaas was het dan toch niet wat ik zocht om verschillende redenen. Bizar is dat eigenlijk... dus de zoektocht is nog in volle gang.
Voyou wauw die tweede foto. Wat worden ze toch snel volwassen he
Leuke fotos cubalibre! Een en al spier
Desi hele mooie bonte. Mooi getekend!
Zilver is weer bij bartele geweest en kindje dus bij papa. Ze zijn sinds vanochtend weer thuis! We gaan zaterdag naar de keuring. Ben nu al stront zenuwachtig
Laylah2002
Geplaatst: 23-07-19 13:11
Ja hij heeft een prachtige bles, de kleur ben ik wel eens benieuwd naar vind hem erg donker worden, een sooty Palomino zo mooi zijn maar weet niet of dat kan? Mama is wel een hele donkere koffievos.
Kabayo wat een prachtig veulen!
En wat een leuke actie foto's hihi
Paint_Lover
Geplaatst: 23-07-19 15:28
Frosty had vanmorgen EINDELIJK haar drafknop weer eens aangezet
Sooty palomino zou wel mooi zijn maar is papa dan ook sooty? Meestal zijn het toverballen totdat ze hun wintervacht volgend jaar wisselen, daarna weet je pas eigenlijk zeker welke kleur/tint ze zijn...
Frosty is momenteel over haar bovenlijn zwart (ik vermoed sooty bij haar, Arany is n sooty dunskin) , daar zit ergens n aalstreep maar die is nu niet zichtbaar. Ik hoop dat ze ongeveer zo zal blijven maar weet dat ik moet wachten tot ze volgend jaar uit dr wintervacht is voordat ik zekerheid heb
Zebrastrepen die ze eerst had zijn nu ook weg.... dat vind ik dan weer wel echt zonde
Sooty kan wel maar is vaak alleen op de bips. Vaak hebben ze dan ook zilveren manen ipv wit. Ik heb ook een palomino sooty gehad. Haar kont was bijna zwart
Hmm oke we gaan het zien ik laat me verassen ben met alles blij
Paint_Lover
Geplaatst: 23-07-19 16:04
Sooty kan in principe over de hele bovenlijn voorkomen, lijkt vaak net of er n emmer as over het paard gegooid is.... sooty zijn zwarte haren door de vacht, vandaar dat het me sterk lijkt dat don cremello het draagt maar goed, het is lang geleden dat ik die in het echt gezien heb (heb daar zelf ook mee gegokt gehad lang geleden (die nakomeling is al 8 en verkocht).
N palomino kan wel sooty zijn maar ik heb nog nooit n dubbele verdunning gezien met sooty (lijkt me overigens wel n gaaf gezicht).
Sooty gen zijn ze wel aan het onderzoeken maar ze weten nog niet waar het zit en of het dominant of incompleet dominant is...
Ach, sooty of geen sooty.... knap zijn de veulens toch wel
Orchidee84
Geplaatst: 23-07-19 16:16
Ik heb ook een merrieveulen van 2019;) Naam: Jente Ze is geboren op 6 februari 2019. Alweer 6 maanden bijna.
Mooie foto Kabayo met de deken! Succes met de keuring. Orellyou blijft thuis, maar eigenlijk had ik het best leuk gevonden om dat ook weer eens te doen.
Appie en in kletsen graag mee, nog meer genieten van knappe veulentjes haha! Wat blijven ze toch leuk... Maar oh oh, wat is het toch ook moeilijk allemaal!
Wij hebben de knoop doorgehakt open te staan voor verkoop.. Dus voor een liefhebber is mijn stoere Appie te koop (huil).
@ Kabayo, gefeliciteerd met de keuringsresultaten!
En tja, ik vind Appie ook erg leuk. Mijn portemonnee helaas iets minder Hij hoeft niet persee weg als we geen geschikt plekje vinden (we zijn kieskeurig haha), maar we hebben al 2 paarden dus 3 wordt misschien een beetje enthousiast Het valt me wel zwaarder als ik dacht...