Had nou iemand goed gegokt uiteindelijk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Omdat dat natuurlijk niet is hoe Kirs normaal werkt, heeft ze het met het moment even op haar manier gedaan. De meesten hadden gegokt dat ze 's nachts geboren zou worden, dit zou beginnen om 23:01. En Vu is om stipt 23:00 ter wereld gekomen
.

).
, waarom is ze ook zo knap
(zegt de gedragsbioloog
).
, tja het arme dier kan er ook niets aan doen dat ze zo mooi is
, maar ik denk ook dat mensen wel zo beleefd zijn om het niet te zeggen als ze haar niets vinden haha. Maar het blijft leuk om te horen uiteraard.

). Vu vond het echt belachelijk dat ik niet op mijn benen kon blijven staan

)
. Plek genoeg op het CV, lettertype doen we gewoon steeds kleiner haha. Ik had een leuk felblauw halstertje gescoord op de minikeuring vorig jaar, blauw kan je haast niet mis mee gaan natuurlijk. Ik heb even geen foto waar je de kleur goed kan zien, maar voor het idee: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=59B37AE5
Ik ben iets meer van de 'koele' kleuren. Dus dan maar een iets serieuzer kleurtje. En als dit niet past dan weet ik het echt niet mee (nee, dit is geen reusachtige pen)
Ik heb niet het idee dat ze zo'n extreem klein hoofdje heeft, maar ik kreeg al door dat dit redelijk normaal was voor Welshjes. Het is natuurlijk ook wel een fijn poppenkopje dat ze heeft.
Kirsten heeft behoefte aan een veulendagverblijf volgens mij. Gelukkig was ze vandaag wel weer wat rustiger met het corrigeren.

Zal d'r vast goed staan, donkerblauw is altijd goed. Het is natuurlijk ook erg geëmancipeerd, een niet-roze halster voor een merrie. Past ook mooi bij gebrek aan roze Kirstenwolk
Ik moest toch twee keer kijken...