Ahum...Ik mis nu toch echt een update van Mánadis en de rest. Dussss. En het liefst nu als in vandaag, zeg maar? Morgen is ook goed. Denk ik.
[KS-ITP] Brutaal en ondeugend, maar oh zo schattig![ITP] Sneeuwkoningin Kim & haar kleine sneeuw (b)engeltjes!
Ze is onwijs brutaal en ook ontzettend lief."Helpt" mee met uitmesten en we wandelen al met haar alleen, terwijl ze toen ze bij ons kwam nog niet eens aan een touwtje mee kon lopen.En ze komt overal mee weg bij tante Kim.
Monieksintel schreef:ach wat een schattige foto!Hoe groot is ze?kims voetjes vergeleken Mánadís voetJES?
Jeika schreef:Monieksintel schreef:ach wat een schattige foto!Hoe groot is ze?kims voetjes vergeleken Mánadís voetJES? haha valt me nu niet pas op dat er voetjes stond. Had inderdaad beter reuzen voeten kunnen zeggen
Bedankt weer voor de leuke reacties!Een paar dagen geleden was [naam] schoft 1.18m en haar kont 1.22m. Kim is heel lief voor haar.
Kim kán niet anders dan lief zijn: 1. Ze krijgt nu zelf moedergevoelens door de drachtigheid2. zo'n moppie moet ze gewoonweg wel leuk vinden