Bluebird schreef:Wat grappig om die twee foto's zo naast elkaar te zien.Wat een snoepje is het.
Dankjewel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CharlotteJay schreef:denk een beetje combinatie van beiden vacht is echt wel donkerder (misschien lijkt t zo ) en worden de manen lichter
kan je met haar naar buiten of komt Lola er dan achteraan ?
eventueel kan dit wanneer Lola weggaat en dan zou ik wat langere tochten buiten op bouwen
CharlotteJay schreef:ik vind Lola's hoofdje echt heeeelll lief, je ziet nu al goed dat zij behoorlijk slim is en gewoon knap
en wat goed ik ben vrijdag gevallen ... gekneusde heup en onderrugook last van mijn nek en erg dankbaar dat ik altijd een cap op heb
![]()
maar goed nog eventjes en dan is Serena ook weer helemaal in topconditie (al vind ik haar nu al mooi op gewicht op de screenshots)
WingsToFly schreef:Wat een schatje is Lola tochen moeders mag er ook zeker wezen, die paar kilootjes moeten we maar even door de vingers zien voor nu. Goed dat je daar ook weer aan gaat trainen
Haflingers zijn gewoon stiekem mijn favoriet, ze doen me altijd smelten.
CharlotteJay schreef:Ohw dat is heel mooi een zelfstandige Lola is ook geweldig ..ik wacht met smart op foto's benieuwd of Lola ook mini tinker sokjes gaat krijgen uiteindelijk