Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dees schreef:Ach Sizzle, je weet toch wel beter...
Wat voor markt is er nou voor papierloze ponyhengstjes?
Dit soort fokkerij zit niemand op te wachten.
Het is voor het veulentje te hopen dat TS het diertje voor altijd bij zich kan houden, zodat het nooit op een of andere markt terecht zal komen. We weten allemaal waar dit soort veulentjes dan eindigen.
TS doet er wijzer aan om met haar rijpaardmerrie rijpaardveulens te willen gaan fokken. Merrie is zelf niet al te opvallend kwa bouw en uitstraling maar ze beschikt over hele beste genen dus er is kans op goede veulens. Rijpaardveulens.

Dees schreef:Ach Sizzle, je weet toch wel beter...
Wat voor markt is er nou voor papierloze ponyhengstjes?
Dit soort fokkerij zit niemand op te wachten.
Het is voor het veulentje te hopen dat TS het diertje voor altijd bij zich kan houden, zodat het nooit op een of andere markt terecht zal komen. We weten allemaal waar dit soort veulentjes dan eindigen.
TS doet er wijzer aan om met haar rijpaardmerrie rijpaardveulens te willen gaan fokken. Merrie is zelf niet al te opvallend kwa bouw en uitstraling maar ze beschikt over hele beste genen dus er is kans op goede veulens. Rijpaardveulens.
Ayasha schreef:Goudlokje1 schreef:Ik had nooit verwacht het te zeggen, maar wat een knap dingske.. Ik vind hem echt heel gaaf, hoeft geen strikje omheen![]()
Iedereen over het touwtje: Jullie hebben van alles te zeuren over het feit dat er een touw aan zit, wat (ook volgens mij) best iets korter kan, maar als TS aangeeft dat hij anders niet te vangen is, anderen aankomen met "dan is het een fout van de fokker, je had er eerder mee moeten beginnen." aan komt, zak je voor mij wel heel laag. Het is gezegd, klaar.
Waarom zak je dan laag?
veel succes met vinden ervan 

Dees schreef:Voor degenen die dan geen kans krijgen om dit veulentje te kopen - ts kan immers maar 1 x verkopen - ieder jaar staan op de markt van Zuidlaren legio experimenteel gefokte, papierloze hengstveulentjes te koop. Voor een habbekrats. Misschien een ideetje?
harbourlight schreef:Dees schreef:Voor degenen die dan geen kans krijgen om dit veulentje te kopen - ts kan immers maar 1 x verkopen - ieder jaar staan op de markt van Zuidlaren legio experimenteel gefokte, papierloze hengstveulentjes te koop. Voor een habbekrats. Misschien een ideetje?
Als je het maar interessant genoeg maakt denken mensen ook dat het interessant is en willen ze zo'n veulen wel hebben.
Sommige veulens op de paardenmarkten zijn een stuk interessanter maar belanden toch bij de slager.
En maar doorfokken zodat er ieder jaar weer vrachtwagens vol veulens naar de slacht kunnen rijden.