Hoiii,
Ook ik was even boktmoe ..(dat heb ik altijd rond december een winterdip en kruip weer onder een steen vandaan zodra het s'avonds weer langer licht blijft) maar was je niet vergeten hoor !
Zie ik nu toch dat je juist in die hele nare periode dat je kindjes zo vreselijk ziek waren en je je doodongerust hebt gemaakt ,je hier toevallig ook niemand had om je moed in te spreken.. wat erg voor je en wat erg dat je horssies zo ziek waren ..wat ontzettend dat gat in Ti en het snot in Fi ,wat zal jij bang geweest zijn dat je ook jouw veulens zou verliezen net als die andere !
Gelukkig had je Sajavado die er voor jullie was, wat een wereldmeid zulke zijn er nog maar weinig.
Heb je al een nieuwe verzorgster voor Dais inmiddels ? gaat de oude verzorgster die bij de bevalling van fi was stoppen ? dat lijkt me ook zo moeilijk voor je ,je had een hele speciale band met haar volgens mij .
Gelukkig zijn je paardjes weer aan de beterende hand, en hoe is het met daisy ? is zij de winter zonder kleerscheuren doorgekomen ?