Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunshine80 schreef:Die Barbie kan ook echt alles hè? Ken versieren, balletten, zwemmen... paardrijden en dan zelfs zo'n wildebras temmen!!! Respect voor Barbie en dat zonder cap!![]()
Weet je wel zeker dat het zadel goed past?Het lijkt me op de schoft toch wat krap zitten, misschien toch even een zadelmaker erbij?
isp1995 schreef:wauw, zou je willen vragen of ze mijn friesxwelsh wil inrijden? ze heeft echt talent! hihi.![]()
leuk bedacht!
Suzanne F. schreef:Aimeetje1 schreef:Kijk je wel uit dat je z'n rug niet teveel belast, ik zou nog wachten met het echt inrijden Barbie!
Barbie is echt veels te zwaar voor Lola!
git schreef:Kunnen we deze combinatie niet naar de volgende olympische spelen sturen? Al vind ik wel dat barbie haar armen wat moet knikken, en haar handen moet dragen. Hakken wat uitdrukken was misschien ook niet overbodig. We rijden immers niet met high heels.
Volgende keer bij het rijden van zo'n woest dier natuurlijk wel een cap op en een body protector aan!!
Briljant topic!
Urielle schreef:Ik vind dit echt een slecht voorbeeld, Barbie is zo'n enorm rolmodel voor de kinderen en nu zit ze er zonder cap op?!!!![]()
Geinig gedaan
jes_sam schreef:Hahaha!Dit topic onder de college van natuurkunde kijken was niet heel handig!:+
Shirley schreef:Wie ?
Lola of Barbie