Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Loesje1991 schreef:Spannend!! Mijn shetlander is 9 juni uitgerekend.. (Melk druppels hangen er al aan) Maar ik laat haar gewoon lekker haar gang gaan ze loopt met nog twee andere shetlanders en kan in een inloopstal. Komt allemaal vanzelf goed.
kappiegirl schreef:Loesje1991 schreef:Spannend!! Mijn shetlander is 9 juni uitgerekend.. (Melk druppels hangen er al aan) Maar ik laat haar gewoon lekker haar gang gaan ze loopt met nog twee andere shetlanders en kan in een inloopstal. Komt allemaal vanzelf goed.
Hou je haar verder s'nachts niet in de gaten dan? Dat zou ik toch wel heel link vinden. Mocht er wat mis gaan kun je ingrijpen de volgende ochtend is het voor merrie en veulen waarschijnlijk al wel te laat.
Maar kan aan mij liggen natuurlijk... Ik ben misschien iets te voorzichtig maar toch liever te voorzichtig als 1x te laks zou ik zeggen...
Hoop dat alles goed gaat voor jullie pony's...
:D Babeau schreef:cherell0 schreef:wat is de MINST logische plek waar hij kan liggen (bijv. in een raamkozijn op stal , of een plank in de zadel kamer) meestal licht daar wat je zoektsuc6
In de ijskast ?
Dan hoeven we dit topic niet vol te spammen