Wat een portret!!! Zal een prachtige sportpony voor een ervaren ruiter kunnen worden want hij heeft wel karakter.
Wauw, wat een prachtig kereltje is het zeg.Die draffoto, echt super mooi en helemaal leuk dat het bezorgde hoofdje van Heaven erbij op staat
Ik heb je op facebook al gefeliciteerd maar ook hier nog een keer: gefeliciteerd met dit prachtige veulen en zijn mooie naam. Neveah is zeker trots op haar moeder, kleine broertje en ook zeker op jou!
Wauw wat is hij mooi en wat een mooie naam ook! Ik heb je vorig topic ook gelezen, heel veel sterkte maar ook heek veel vreugde en plezier met je mooie ventje
Waaah!!! Alweer zo'n schoonheid, met een "Heavenly Look"!Nee, serieus: wat een ontzettend fraai hengstveulen, schitterend gebouwd en vol leven!Alle plezier en geluk ter wereld gewenst met dit prachtdiertje... het is jou en Heaven ZO gegund....
Muzefee... kom maar op, jij kan mijn dag vast opfleuren met wat nieuwe foto's van deze twee?!?!Toch??
Muzefee schreef:Speciaal voor jou al eentje! [ Afbeelding ]Wat een schat van een veulen het is je GEGUND!