Prachtig hoe je dat hebt verteld in de op. Ik gunde je het ook van harte en je droom is werkijk uitgekomen. Geniet van je veulen zou ik zeggen! (goude bokt veulen)
Wat een prachtig veulen! Gefeliciteerd en geniet ervan
Bonjour
Geplaatst: 22-04-13 00:15
Ik zit hier gewoon met een brok in mijn keel je OP te lezen. Wat een geweldig kado heb je van Daisy gekregen en de betekenis achter de naam, kippenvel! Blijf nog maar lekker op die roze wolk zitten! Yes dreams do come true!!
Tigress
Geplaatst: 22-04-13 01:23
Oh wat een geweldig veulen! Prachtige foto's ook, mooi om ook stukje van de bevalling mee te mogen maken op de foto's
franka75
Geplaatst: 22-04-13 01:39
Ohhh ti sento kende ik al maar niet vanaf zn geboorte , maar wat is dit veulie mooi gelukt zeg en echt een valkje, super. gefeliciteerd
Je beslissing voor Ti te verkopen snap ik heel goed en zal ook echt niet makkelijk zijn, maar nu heb je eindelijk je droom
Happy16
Geplaatst: 22-04-13 07:40
pfff jeb ik de bevalling nog gemist ook maar GEFELICITEEEEERD supergaaf dat je een valkmerrietje hebt! Geef daisy maar een dikke knuffelll van me!
Sammyoo
Geplaatst: 22-04-13 07:45
Ook in haar geboortetopic hoort nog een felicitatie! Je hebt een prachtig topic gemaakt met schattige foto's van Fiore. Blijf vooral veel foto's plaatsen!
Wat een mooi merrietje is daar uitgekomen, jouw droomveulen! Van harte gefeliciteerd met deze prachtige meid!
EvaC
Geplaatst: 22-04-13 08:54
Gefeliciteerd met je prachtige merrietje!
Geniet er lekker van!
Luckystory
Geplaatst: 22-04-13 09:03
Gefeliciteerd met het knappe kind!
Maar ik moet je waarschuwen hoor. Valk lijkt een leuk kleurtje maar is het niet hoor. Ik heb zelf 2 valkjes en dan sta je daar in de winkel als ze een nieuw halster ofzo nodig hebben, en realiseer je jezelf dat er qua kleur eigenlijk niets mooi bij past. Echt miserie hoor, alle mooie dingen vloeken erbij.
Flux
Geplaatst: 22-04-13 09:06
Jááá hoooorrr, kan ik een weekend eens niet kijken poept die malle Dais haar cadeautje eruit!
Zonder gekheid; Cyn, volgens mij is het al door heel bokt gezegd maar ook van mij hartstikke gefeliciteerd met je wonderschone wondertje! Ze is echt prachtig, een ware droom! Ik was het weekend bij mijn vriend's ouders en had mijn laptop (aka Kees TV) vergeten. Toen ik zaterdagavond ging slapen checkte ik nog één keer via mijn mobiel naar je topic, en las toen dat ze ging beginnen! Nog snel wat berichten gevolgd en daar was je Valkbeeb, phoe, ik moest ook even een traantje wegpinken!
Nu lekker genieten (en ons niet vergeten!) van je prachtige bloemetjes. Ti's nieuwe baas zal zich vast vanzelf aanbieden, daar hoef je je nog niet druk over te maken! Hij wordt al door half bokt geliefd en gewild, ik weet zeker dat hij ergens goed terecht gaat komen!
*TiFiKeesFan
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 22-04-13 09:33
Wauw, gaaf hoor!!!! heb ook ff je profiel gelezen, leuk!! De droom van ieder paardenmens om te fokken met je eerste liefde en er zon gave nakomeling van te krijgen!! Geniet dr van!!
Nogmaals gefeliciteerd met je droom die uitkomt Het was erg leuk om live te kunnen volgen en ik ben nog steeds erg blij dat ik precies op tijd inschakelde om de bevalling op de cam mee te maken. Ben erg benieuwd hoe Fiore uit gaat groeien, prachtig verhaal erachter ook.
Nogmaals gefeliciteerd, ze is echt ontzettend mooi, ik snap wel dat het afbakken zo lang duurde
Wendie1992
Geplaatst: 22-04-13 09:44
Wat een prachtig veulen!!!
pretty
Geplaatst: 22-04-13 10:35
Eindelijk kan ik dan je topic lezen!
Ik heb het al een paar keer gezegd en ik blijf het zeggen,het is een droom die uitkomt,een prachtig geschenk van Daisy...Alsof Daisy zegt dat het allemaal goed is,dat je het goed gedaan hebt. Ze geeft je een prachtig laatste cadeau,een finalestuk...
En wat is Fiore meteen al mooi uit de kreukels,heel anders dan bij Ti destijds inderdaad! En een prachtig fijn meisjeshoofd,net als de mama... Ze is gewoon perfect! Heeft ze nu ook een beetje witte onderkin? En witte voetjes?
Meid,het is je zo gegund,geniet er nu maar van en probeer alles een plaatsje te geven! Ik zie je wel weer verschijnen als je weer licht ziet naast de schittering van je roze wolk ,maar voor nu,blijf er nog maar even lekker opzitten!!!
gefeliciteerd met dit mooie wondertje. Mijn dochters en ik vinden het gaaf dat we morgen haar in echt mogen bewonderen.
_Michelle__
Geplaatst: 22-04-13 11:22
Ontzettend gefeliciteerd met dit prachtige veulen! Je verhaal bezorgt me een brok in mijn keel, maar dat je eindelijk je droomveulen hebt maakt het toch weer een beetje goed. Geniet van haar en ik hoop dat je alle geluk bij haar vindt die je op dit moment nodig hebt
Wauw Cynthia wat een prachtig en emotioneel verslag heb je er van gemaakt! Ook hier met tranen in de ogen zitten lezen, voel het geluk zo mee; wat kan het leven soms perfect zijn hè! Ow en wat vullen die twee ongelofelijk knappe geweldige merries het verhaal mooi aan! Geniet ervan hè, lekker vanaf die roze wolk