Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CrazyCat schreef:Heyy dank je wel. Hoe gaat het met Grani heb hem al lang niet meer voorbij zien komen?
Succubi schreef:Prachtig die foto's! Je hebt zo echt een heel gezinnetje![]()
En dat hijgen op de film. Ik doe het je niet na hoor
CrazyCat schreef:Heyy dank je wel. Hoe gaat het met Grani heb hem al lang niet meer voorbij zien komen?
Beetje late reactie (ik kreeg geen melding meer van dit topic)
Maar met Gráni gaat het onwijs goed!
Hij doet het leuk onder het zadel (rijden 1 tot 2x per week 20 min) en gaat meer mee de polder of het bos in dan dat we in de bak bezig zijn. Maar echt een topper en een heerlijk dier om mee samen te zijn.
Pandora2 schreef:Toch maar es overwegen om te emigrerenWat een mooie filmpjes ! En die wandelroutes...mmmmmmmm....
Kan ik gelijk jouw kudde komen bewonderen![]()
Is daar één of andere vorm van werkgelegenheid voor een nederige belg te vinden ?
Vankje schreef:Zomervakantie is nog niet gepland, als we richting Kroatië gaan, plannen we wel een (of een paar) overnachting(en) in dat gebied. Dus wie weet
Pandora2 schreef:Mmmmm...misschien een " gat in de oostenrijkse markt '' om een boerderijtje met land op te kopen en pensionstal te beginnen waar horsies wel op de weide kunnenEn met een afdeling voor oldies en afgedankte paardjes...is mijn grote, nog te verwezenlijke droom !
![]()
K moet dan wel waarschijnlijk eerst een bank overvallen![]()
Maar in elk geval, de eerst volgende vakantie dat ik hier oppas voor mijn '' patient-paardjes '' kan regelen, kom ik die kant uit ! ( Is hier niet evident omdat er 2 van de 3 toch een beetje zorgen nodig hebben...)
Staan we met z'n allen in de rij om kleine Nova te knuffelen en met Brego rond te toeren