Straks krijg je allemaal veulens haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laura_Stella schreef:Mijn excuses voor als ik er overheen gelezen heb, maar zijn die andere merries ook misschien drachtig? (ik bedoel, kan toch als ze gezellig bij die hengst lopen)
Straks krijg je allemaal veulens haha
mirtedl schreef:kunnen jullie geen foto maken van de onderkant van de hengst![]()
Kunnen we hier ook mee oordelen of het nou wel of geen echte hengst is!
)
kitlover schreef:shetlanders op de weidan worden ze dik (uit eigenervaring van een die niet meer kon lopen
)
toch wel benieuwd of er iets uitkomt
ik volg!
Fotsy schreef:kitlover schreef:shetlanders op de weidan worden ze dik (uit eigenervaring van een die niet meer kon lopen
)
toch wel benieuwd of er iets uitkomt
ik volg!
Wat eten die dan? Net 1 gekocht, het is te zeggen, gered, en ik dacht zet ik ze even op de wei (kort gras wel) en dan hoef ik ze niets te geven. Mis dus? Hooi eet ze niet echt en ze heeft nu al tonnetje, voor de rest wel mager. Ze is trouwens geboren op een stoeterij te Drenthe en na dertien jaar en honderden kilometers komt ze uiteindelijk in België bij een handelaar terecht, ocharme wat die beestjes allemaal moeten meemaken.
Tepels zien er voller uit maar uier lijkt opzich nog vrij miniem of denk ik dit?
Fotsy schreef:Op de beweging in de buik zou ik me toch niet volledig op baseren, heb hier eentje gehad en die buik ging wild tekeer en toch bleek ze na lang wachten leeg te zijn. DA had de beweging ook goed gezien maar kon dit niet verklaren.
Maar ik denk ook wel dat ze drachtig is gezien de vorm van haar buik en de veranderingen in het uier.
Spannend!
Fotsy schreef:Op de beweging in de buik zou ik me toch niet volledig op baseren, heb hier eentje gehad en die buik ging wild tekeer en toch bleek ze na lang wachten leeg te zijn. DA had de beweging ook goed gezien maar kon dit niet verklaren.
Maar ik denk ook wel dat ze drachtig is gezien de vorm van haar buik en de veranderingen in het uier.
Spannend!