Alles ging perfect, alarm ging af en tegen dat wij aan de stallen waren lag baby er al uit Na slechts 5-10min probeerde ze recht staan, na twee pogingen kon ze het al en ging ze gelijk zoeken naar de uier. Merrie heeft niet veel afgezien.. Was zeer vlotte bevalling en ze is er zo lief voor. Direct veulentje(zelfs de hoefjes) proper maken. Nageboorte was ook na 20min volledig afgekomen. Foto's zal ik er direct opplaatsen. Zo blij, 3 drachtige merries en dan nog eens 3 merrieveulens kon niet meer wensen dan dit
Gefeliciteerd!!! 3 verschillende kleurtjes en 3 prachtige merrieveulentjes wat geweldig!!! Haha we waren er zo stellig over eens dat de 2de een hengstje zou gaan zijn en deze ook je hebt wel heel erg veel geluk hoor! Blijven ze alle 3 of word er nog wat verkocht? (ik zou niet kunnen kiezen denk ik haha) En hoe gaat het met de andere veulies? Het vosje haar kleine achterstandje in gehaald? Ben niet nieuwschierig hoor hahaha...
Op deze foto's lijkt ze donkerbruin, zoals de mama, dus denk ook wel dat ze zo zal blijven. We houden ze allemaal bij, ze mogen samen met drie meisjes in 1 kudde opgroeien
Dat is wel super gaaf en dan helemaal dat het nog 3 merrietjes zijn ook! Wel veel foto's posten hoor! Ben vooral Nabelle en zusje fan! Maar deze mag er ook zeker zijn. Geniet van je mooie merriekudde!
Souplesse bloedde vandaag wat uit haar naveltje, kleine druppeltjes bloed.. Dierenarts er gelijk bijgehaald.. Blijkbaar is er een klein bloedvatje nog niet goed opgedroogd en nog niet genoeg teruggetrokken. Ik moet dit nu een week ontsmetten en met een spray behandelen.. Toch wat geschrokken, hopelijk is dit snel opgelost