Hoeveel dagen zit ze nu.? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoeveel dagen zit ze nu.? 
[/quote]
wat een vierkante dame zeg!
Dus why not? Daar sterven soms ook merrie's aan ouderdom met een veulentje in hun buik... 

Ben wel benieuwd wanneer dat veulen nu eindelijk komt. Hoop niet dat het nog erg lang duurt, want die dikke buik met dit warme, vochtige weer kan niet heel erg fijn zijn
Wildgirl schreef:Nou ik ben net terug van een slopende avond...nog geen veulen, wél BB per trailer 40 km moeten verplaatsen aangezien ik door mijn stalbaas werd beschuldigt van stelen en liegen.
De gemoederen liepen hoog op en toen kreeg ik te horen: "Die pony is hier zsm vertrokken en jou hoef ik niet meer te zien''.
Anyway, ik heb mijn hengstenhouder met tranen in mijn ogen gebeld en hij is direct in de auto gesprongen de schat, BB staat nu bij hem(zijn tevens vrienden van mij) in Friesland.
Ik kan helaas niet zo vaak bij haar kijken als dat ik wil maargoed, ze is in uitstekende handen dus ik hoop dat ze niet teveel stress heeft gehad van de reis en dat er over een paar dagen een gezond veulen naast staat.
Ik ben inmiddels kapot....