Mensen van zekere leeftijd kennen de internationaal veelgebruikte uitdrukking Ay Caramba. Ay Caramba is een Mexicaanse uitdrukking, waarbij Ay feitelijk betekent: Oei. Dus, eigenlijk stond er "oei oei oei, mijn hemel!" (nb: dat is de nette vertaling)
Waaruit je dus kunt opmaken dat ik geen serieuze naamsuggestie deed maar eerder een kwinkslag op die gigantische buik en tegelijk op die suggesties als I-tunes en I-pod (serieus, dat zijn toch geen paardennamen? Je noemt een paard toch ook niet Broodrooster of Strijkijzer?)
Nee inderdaad, niet iedereen snapt dat soort humor. Gelukkig maar . Na je uitleg vind ik het namelijk nog steeds niet grappig. Ben het wel met je eens dat Itunes en Ipod ook geen namen zijn.. Maar mijn Internet Explorer en iGoogle waren wel serieus bedoeld !
Serieus? Kan dat ook niet echt namen vinden. Je noemt een paard toch ook geen Microsoft Office of Chrome?
xColorCross
Geplaatst: 15-03-13 19:17
Na je verhaal snap ik je naam. Wisten wij veel. (;
Maar dan zou ik ICaramba of iets dergelijks doen, ipv I-I-I..
Edit: Smaken verschillen.
Laatst bijgewerkt door xColorCross op 15-03-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Nynke1
Geplaatst: 15-03-13 19:18
Jahoor ik vind Internet Explorer wel vet. Vriendinnetje van mij heeft een Firefox en een Dot Com, het veulen uit jaargang G had ze heel graag Google willen noemen.. Dus voor dit jaar zei ik al; Internet Explorer. Da's toch vet, dan heb je een Firefox, Dot Com, Internet Explorer en Google .
Microsoft vind ik ook wel een vette naam, maar dan niet Office erachter.
Dees
Geplaatst: 15-03-13 19:18
xColorCross schreef:
Maar dan zou ik ICaramba of iets dergelijk doen, ipv I-I-I..
Hihi, echt, het was echt geen serieuze naamsuggestie Lisch weet vast zelf wel iets te verzinnen!
ik heb nog praktisch niks maar wij zijn vaak meer van namen dus idd geen google oid ik ben wel tussendoor aan het denken maar als ik dan iets bedacht heb vergeet ik het op te schrijven heeeeeeeel handig dus
hier was het tot nu toe cavalia - daliesia - grand bolero - halencia - galandro - halleandro - engine als het een merrie is wil ik graag dat het eindigt met ia geen must maar wel leuk hengst heb ik geen eisen maar liefst wel iets stoers
bijv.
Idalia idelia inizio
maar weet nog niet of ik dit wel echt wat vind! dus jullie mogen echt wel meedenken!!! GRAAG
ze is wel zeker zo rond in haar buik als bij halencia volgens mij maar minder vet op haar ribben en billen als anders
Ilias , griekse epos over trojaanse oorlog , vind ik wel leuke naam Inizio vind ik ook leuk! Ik zit zelf nu in de namencrisis voor als die van ons een hengst wordt .. Ik vind ipod , itunes eigenlijk niet zo, maar smaken verschillen