ik denk dat de gel op was ze is vroeg naar binnen gegaan gister en de gel gaat een x-aantal uren mee en dan moet er nieuwe onder. ik had het uiteraard vanmorgen al gezien, maar omdat ze niet spannend is en toch naar buiten ging vond ik het niet de moeite om er nieuwe gel op te doen.
De dame in kwestie zondert zich sinds gisteren een beetje af van de kudde. Terwijl iedereen momenteel zo'n beetje op een klutje te wachten staat om naar binnen te mogen staat zij enkele 10-tallen meters verderop de andere kant op te kijken
Dat doet hij bij mij ook, dus ik denk het wel Mawiyah staat nog in de wei dus je mist niet zo veel
Femke_Tweety
Geplaatst: 16-01-13 20:13
Janski schreef:
ik draaf door zeker?
Valt mee, gewoon lekker blij. En terecht!
Via die livestream kun je ook inchecken met facebook. Heb ik zojuist gedaan, (dia avatar met dat hondje ben ik dus...) maar ik zie de meerwaarde nog niet echt. Kun je dan ook berichten plaatsen en chatten en zo, of is het meer dat ik bericht krijg als er iets gebeurt? Edit, ik zie dat het facebook-systeem me in Driebergen plaatst... Dan zitten ze dr toch echt een kilometer of 40 naast.
peach2001
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 20:22
Aleeneh schreef:
Dat doet hij bij mij ook, dus ik denk het wel Mawiyah staat nog in de wei dus je mist niet zo veel
*spiekt in de rondte zoekend naar verborgen camera's*
De dame staat weer op stal even pauze en dan zal ik de band ook weer omdoen
Hij zoekt nog. zal zo de band ook wat strakker doen...
Ze heeft oedeem onder haar buik gekregen. uier is nu weer leger en ze wordt miepmeutig, wil niet meer meewerken
Janski
Geplaatst: 16-01-13 22:08
ze lijkt iets onrustiger..
IlonavL
Geplaatst: 16-01-13 22:11
ShamalArabs schreef:
Hij zoekt nog. zal zo de band ook wat strakker doen...
Ze heeft oedeem onder haar buik gekregen. uier is nu weer leger en ze wordt miepmeutig, wil niet meer meewerken
Miepmeutig en niet willen meewerken had zuslief ook nogal last van in de laatste week
peach2001
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 22:12
Dit is vooral ongemak en misschien wat pijn door de acute oedeemplaat. ze had het aan de andere kant van haar buik op 296 dagen geloof ik, toen was ze ook miepmeutig
De hartslag staat nu al een poosje boven de 60. bovenin 60, onderin 70. Is dat het beeld over de hele avond ook? Dan is het al best een stuk hoger dan gisteravond...
Doet ze dat altijd zo met haar hooi lopen klooien? (ff met haar neus eronder en omgooien enzo) of alleen omdat ze onrustig is? Grappig, Asi dit doet dit wel altijd
Doet ze dat altijd zo met haar hooi lopen klooien? (ff met haar neus eronder en omgooien enzo) of alleen omdat ze onrustig is? Grappig, Asi dit doet dit wel altijd