trysteffy Bonita gaat nooit meer bij mij weg, ja als het niet meer gaat met haar dan wel maar dan laat ik haar inslapen. ik wil niet dat zij de handel wereld in gaat nog een keer, voor ze bij mij kwam is ze bij 4 a 5 handelaren geweest, in korte tijd en dat wil ik niet nog een keer, en ze was 4 toen zij bij mij kwam,
Op de foto's die van de zijkant gemaakt zie je groeneklei Dat heb ik er opgedaan omdat ze erg vocht vast houd ik haar achter kogels En bij witte voetje vanaf kroonrant tot boven de kogel
Trysteffy ik hoop dat ze lang bij me kunnen blijven. Ik hoop dat Bonita lang pijn vrij bij mij kan blijven. En dat de nek foto's niet slechte zijn geworden. Zo lang ze niet werkt gaat het goed met haar
moet deze week of maandag even dierenkliniek bellen, dat ze komen enten, omdat het advies was dat 6/8 weken voor uitgerekende datum te doen, anders moet Bonita 2 April en kon het er dus beter voor doen, omdat anders het moest als veulen nog niet oud was, en zeker als ze overdraagt (maar dat gaat ze niet doen )
heb vandaag haar staart gewassen voor dat het gaat vriezen, morgen doe ik het uitkammen en er een vlecht in, zodat de viezigheid niet blijft zitten er in, stel je voor dat veulen straks geboren word en dat ik dan nog niet kan wassen omdat het te koud is het zal wel mee vallen denk ik hahaha
Bonita vandaag 285 dagen drachtig!! over 55 dagen is ze uitgerekend en over 35 dagen mag kleintje al komen wat is het koud he hebben jullie sneeuw of valt het mee hier is iets gevallen!
morgen maak ik met mijn foto camera nog wat foto`s, ze was vandaag niet zo in haar hum had last van haar veulen denk ik, steeds been optrekken en naar haar buik schoppen
Ja dan kan ze haar kleintje keer reg zetten, Haha denk dat zij wel een goede moeder is(hoop ik) Alleen als kleintje in echt ook zo is als in de buik hebben we onze handen er aan vol