Jeetje Jacqueline, dat is heftig! Hoop dat je je snel beter voelt...
Wel leuk dat je Rumble nu in het echt hebt gezien en leuk elkaar weer even gesproken te hebben.
Voor allebei (helaas) een 2e premie, maar wel commentaar waar ik me in kan vinden.
Over Rumble werd gezegd dat hij te weinig 'hengstenpostuur' had, in vergelijking met de andere veulens. Dat klopt, hij was de kleinste en de jongste en toonde helaas niet zoals hij kan (en bijvoorbeeld in het filmpje deed). Verder een mooi veulen, ze wilden alleen wat meer body zien. Dus verder geen vervelend commentaar. Sowieso is Rosa ook wat klein en fokt dus wat kleiner, maar hij was idd het guppie van de groep.
Over Rosa zeiden ze dat ze een mooi hoofd met een schitterend oog had. En dat over een merrie met een blauw oog. De uitleg waarom ze een 2e premie had gehad is, dat ze wat weinig bespierd was in de ruglijn en dat dat terug te zien was in de bewegingen. Dat kan wel kloppen, want ze heeft de laatste maanden van de dracht niks gedaan, is bevallen, de wei op gegaan, een week geleden terug gekomen van de wei, opgeknapt en naar de keuring gegaan
Dus heel terecht commentaar. Sowieso wilden ze in een fokmerrie iets meer breedte en diepte en ze was de laatste tijd heel snel afgevallen door het zogen, dus we zijn haar sinds kort extra aan het voeren, dus het is al beter dat dat het was, maar ze mist wat vet (en dus ook bespiering).
Maar genoeg verteld, de foto's!!! (Waar ik zo verschrikkelijk trots op ben
)
Wat fotootjes van gisteren (keuring)

Superteam!

Kleine Rumble was moe van alle indrukken en lag te slapen in het gehuurde stalletje

Op de terugweg hebben we ze bij het weiland afgezet voor we naar stal terug reden. Daar mogen ze nu weer lekker vakantie vieren en van hun rust genieten.