Mama en James Dawn maken het goed. ze is vanmorgen rond 10.40 geboren in de wei. kwam een meneer naar het huis waarschuwen dat er een veulen met het vlies is de wei lag. dus er heen gerend om het vlies van het veulen te halen. na geboorte was er naar anderhalf 2 uur af en het veulen is al goed aan het drinken. straks komt de da om hem een veulenspuit te geven. Dawn is een hengst met ik denk een buckskin kleur
Het veulen is volgens mij zwart(voor zover dat te zien is op verse veulen foto's) en zowel de moeder(vosbont) als de 'palomino vader' kunnen alleen vos doorgeven. Ook als het veulen een schimmetje is, moet een van de ouders schimmel zijn. Ze zal dus niet door een palomino gedekt zijn.
net nog even langs Dawn geweest, kon het toch niet laten.
hier wat foto's waar je de kleur beter op kunt zien Net lekker zn buike vol gedronken hier kun je het witte in zn staart een beetje zien. hij heeft dit aan beide kanten Heerlijk in dromeland
Gefeliciteerd, volgens mij is hij zwart. Maar als je een paar weekjes later bent kun je kijken of het een schimmel word, dat begint bij de ogen. Ben benieuwd.