Maar ehhmm.. wie wil mij even bijpraten over Joy? Mijn info gaat tot het moment dat Joy met Vlekkie meeging. Ik mis iets, geloof ik...
vlekkie heeft het ook helaas niet gered
Kimara_00
Geplaatst: 08-05-12 18:56
Joy ging met Vlekkie mee, en toen wou ts die maandag daar heen gaan om te kijken of het goed ging enz. en miss foto's te maken, maar het veulentje (Vlekkie) is die zondagavond? ook overleden omdat ze zo zwakjes was, dus toen namen ze Joy weer mee naar huis, en ze heeft nog steeds een beetje last van de kreupelheid, maar het word al iets beter. (zoiets, volgensmij, misschien kunnen mensen mij nog aanvullen? ik hoop dat het klopt en dat ik het zo goed heb verteld? )
Laatst bijgewerkt door Kimara_00 op 08-05-12 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Cynthia82
Geplaatst: 08-05-12 18:56
Echt? Gatver, wat sneu!! En hoe komt Joy kreupel?
Kimara_00
Geplaatst: 08-05-12 18:57
weet ik niet, volgensmij was er iets met haar bekken ofzoiets, dat die niet goed stond, omdat het veulen daar zat? ik weet het niet zeker...
misschien kan ts er meer over vertellen als ze zich iets beter voelt?
Laatst bijgewerkt door Kimara_00 op 08-05-12 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb het verhaal van Joy ook gelezen. Wilde je daar toch even sterkte mee wensen en ik hoop voor je dat hier een mooi veulentje uit komt Dat zou dubbel en dwars verdient zijn
ben der ook weer, en hoop op een beter uitziende bevalling deze keer!
BvanhetB
Geplaatst: 08-05-12 19:38
Totaal aantal volgens + 1, ik ga ook weer volgen
Vanaf dat ik Hope op foto zag was ik al helemaal weg van haar, en vind de hengst die haar gedekt heeft ook erg mooi, dus ben heel benieuwd wat voor kindje eruit gaat komen .
Mariska, heel veel succes alvast de komende dagen!