Bassenqua, ik heb ook een pechveulentje op stal staan. Dag 1 is moeders op haar spronggewricht gaan staan waardoor ze daar een wond had die elke dag afgespoeld moest worden. Niet lang daarna stootte ze haar oogje open en moest dat elke dag een paar keer gezalfd en gedruppeld worden, inmiddels is dat weer goed en nu heeft ze een virus te pakken waardoor ze ook twee keer per dag een prik moet en twee orale spuiten.. Ze is er inmiddels aan gewend en vind mij nog steeds leuk Spuitjes moet ze nog tot vandaag en die in haar mond vind ze niet zo erg. Ik ga zo vaak als ik kan zo even naar haar toe om te knuffelen zodat ik niet alleen maar kom om enge dingen te doen. Ik merk wel dat dit helpt, ze is ontzettend braaf geworden door al dat gedoe en is een heerlijke kroelkont! In het begin was ze mij ook kotsmoe, maar naarmate ze ouder werd, ging dat beter en ik kan me geen grotere lieverd voorstellen! Dus heel veel succes met Takoda en ik ben ervan overtuigd dat het goedkomt met hem:) Het duurt misschien even maar je hebt al zoveel voor hem en Iris gedaan, het komt echt goed
Vanmorgen had ik Junita in de paddock staan, ze wou niet naar haar eigen stuk land meelopen en rende de paddock in dus die heb ik gelijk maar dicht gegooid. Aangezien Takoda doodleuk door de draden heen hupst stond hij ineens bij Junita in de paddock en die vond dat reuze interessant natuurlijk. Er ontstond wel lichte paniek bij Iris want die zag Junita achter Takoda aan rennen en Takoda wist opeens niet meer hoe hij uit de padddock moest komen en Iris kon er natuurlijk niet in, opeens wist hij het weer Gelukkig is Junita geen kwade dus er was niks aan de hand maar ik heb wel even gegrinikt, kleine wijsneus.
haha, zal een lollig gezicht geweest zijn het is wel een veulen met humor geloof ik?
X_Linz_X
Geplaatst: 06-05-12 20:49
wat een snoepie!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 20:54
Hij heeft zeker humor Jolanda, als hij aan het rond racen is doet hij ook snel één rondje om Viga, die is niet zo aardig tegen Iris dus houdt Takoda bij haar uit de buurt maar Takoda vind Viga uiteraard réuze interessant dus maakt hij tijdens zijn scheurpartijen misbruik van de situatie, Iris kan dan niks doen Viga negeert hem gewoon.