Als ik dat veulen was geweest en ik werd toegebruld door Patrick had ik nog dieper naar binnen gekropen
S_en_Z schreef:Als ik dat veulen was geweest en ik werd toegebruld door Patrick had ik nog dieper naar binnen gekropen
superlise schreef:Spannend kirsten! Ben benieuwd!Zeker! Ik ook.... Zo weer eens ff kijken hoe het ervoor staat....
S_en_Z schreef:Idd.. Als de man met de vlugge handjes van huis is, dansen de veulens door stal. Ik had eigenlijk met der afgesproken dat ze het dan op mijn verjaardag ging doen.... Maar dat houdt ze niet uit denk ik
Ach jah officieel is ze natuurlijk pas 30 mei uitgerekend.... En inderdaad, dan blijft er weinig over..... Arm peerd....
Ik zeg morgenavond! Daarna ben ik vrij t/m volgende week dinsdag Als ze vannacht bevalt heb ik een uitdaging om wakker te blijven morgen op het werk
Zou het vandaag dan toch gaan gebeuren? Mayo is net op stal geweest, uier op hoogspanning, keertje knijpen en het komt er met straaltjes uit....
Sammy_xxs schreef:Oh wat leuk, een naamgenootje van mijn paard En spannend zeg, veulentje kan elk moment komen!!Hey wat leuk zeg! Totaal verschillende paarden zo te zien... Braaf paard dus ook, zit in de naam hè Veulentje kan inderdaad elk moment komen.....
Marcella_e schreef:En en en wat is de status?Ze loopt lekker in de wei, vanavond weer ff koekeloeren..... S_en_Z schreef:Yeaaahhh!
Fiebie schreef:Hey wat leuk zeg! Totaal verschillende paarden zo te zien... Braaf paard dus ook, zit in de naam hè Veulentje kan inderdaad elk moment komen..... Hahah jah totaal verschillend ja Jaa zit zeker in de naam, heeft ook wel met t seizoen te maken denk ik Je moet je paard geen herfst noemen Spannend hoor Ben benieuwd!
Merel_Claire schreef:Ik denk vanavond!Hey nog een bekende.... Ik hoop het, zou leuk zijn.... Is hij/zij jarig op dezelfde dag als Sil mijn ruin