Denk je voor het slapen gaan nog even bij te lezen hoe het gaat zijn er al weer 13 pagina's bij sinds de middag(waarvan 5 in alweer het 4e topic). Schrik je eerst nog van een post van esther en lig je kort daarna weer in een deuk om de creativiteit van andere bokt gebruikers (Mioux en Happy16). Hopelijk duurt deze spanning niet lang meer en kunnen we dit mysterieuze schepsel snel bewonderen. Dus Go Iris Go !!!
rayoow
Geplaatst: 19-04-12 00:04
Toeen was je naar bed gestuurd, maar wordt er vergeten dat je tegenwordig ook kan bokkwn op mobieltjes (a), Doe zo wel ogen dicht maar als ik ergens vanacht wakker word hoop ik op goed nieuws
sharief
Geplaatst: 19-04-12 00:04
"Surprising number four" vind ik wel heel toepasselijk worden qua naam voor het veulen respect voor je hoor, zenuwslopend..
Ik heb maar even op actieve poster gestemd...en dat na 1 berichtje geplaatst te hebben, maarja das geen stille meelezer meer he! en nu zijn het er 2 GO IRIS GO!!!
Ik hoop dat Iris haar veulen toch in dit topic laat zien.
pipo
Geplaatst: 19-04-12 06:17
Nou nu zal het wel bijna zover zijn...voor elk beentje een topic! Esther, je heb er weer een mooie opening van gemaakt ondanks je dubbele werk ervoor en je vermoeidheid en andere bezigheden. Petje af hoor!
Jeetje, het is niet bij te houden hier! Kom op Iris, je hebt deel 4, laat je kindje nu maar zien! Nogmaals een kleine aanmoediging
esje01
Geplaatst: 19-04-12 06:48
Tsjonge dit gaat in zo'n razend tempo, ik was er echt van overtuigd dat het veulen er zou zijn. Stopte gisteren op pag 97 en nu zijn we al op blz 6. Esther wat een mooie opening, knap dat je dat nog tussendoor hebt weten te maken, zou al mijn vrije minuutjes gebruiken om mijn ogen dicht te doen. Ja wat moet ik verder nog zeggen het zal wel afkicken zijn als het veulen er eenmaal is dan hoef ik niet als eerste handeling de laptop aan te zetten om te kijken en niet nog gauw even spieken voor ik de laatste ronde ga doen op stal en mijn bedje inkruip. Maar Iris daar moet jij je niks van aantrekken en gewoon je veulentje krijgen!