Whahahahaaa... Die springfoto, heerlijk!En dat natte koppie... Gosss..Wist je dat je 15 foto's per pagina mag plaatsen?
Cynthia82 schreef:Whahahahaaa... Die springfoto, heerlijk!En dat natte koppie... Gosss..Wist je dat je 15 foto's per pagina mag plaatsen? vandaag voor de 2de keer na anderhalf jaar gereden ze is zon fijne merrie mooie halencia!
vandaag is halencia 3 weken ennuu................................... ik ben helemaal niet verslaaft aan foto's maken hoor
Die Metall fokt zo gek nog niet . Ik zie heel veel gelijkenissen met die van mij!Zou je haar eens willen meten? Ben benieuwd of ze net zo "gemiddeld" qua maat is als die van mij.
Verslaafd aan foto's maken? Ach, van de eerste 4 maanden van mijn veulen vorig jaar, had ik zo'n 900 foto's.Tja, hij keek toch iedere keer nét iets anders en ze veranderen iedere dag!
lisch wat is ze mooi aan het worden!!! echt een schitterend plaatje. wordt ze verkocht of wil je haar houden?
mare we zijn er nog niet overuit.. eerst wel maar misschien houden we haar ook wel aan maar voor een goed bod is alles te koop ik heb een nieuw topic gemaakt ze is namelijk al (bijna) 1 maand [KS-ITP] halencia v.metall 1 maand! she`s sexy..
Zo even alle foto's bijgekeken en wauw wat is het toch een mooi beestje Nu even in je nieuwe topic kijken