Wat een prachtig hoofdje heeft ze en een zwarte staart, veel kleur en een merrie wat wil je nog meer?!
snowdon
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-12 07:50
Maddox heeft ons totaal verrast door te bevallen toen wij druk bezig waren haha Ik ging er ondertussen van uit dat het net zo goed nog weken kon duren, dus probeerde echt uit te gaan van tekenen die maar niet kwamen.... Toen ik het telefoontje kreeg dat er een veulen lag, stond ik al op punt te vertrekken... baalde gigantisch dat ik het gemist had! Maar ow wat maakte ze me blij, wat een prachtig meisje! En zowel mams als dochter erg lief! Mutsie is op het droge zandstuk bevallen, maar de kleine was zelf nog in de modder gaan liggen helaas.
ik heb niet veel foto's,maar wel iets
Eira wilt drinken, maar mamsie was moe
Daarna maar op stal gezet, er kwam een grote donkere wolk aan en kon Eira nog wat verder opdrogen
De naam is dus voluit: Eira Nuage from Snowville
Eira (EYE rah) betekent 'sneeuw' of 'sneeuwprinses' in het Welsh'
Helaas was de bloedtest niet zo gunstig, Eira heeft niet genoeg biest binnen gekregen (mams heeft ook weinig uier). Veearts wilde de nacht nog even afwachten om te kijken of ze wat bijtrekt. Ik vind d'r net nog niet veel fitter en ze heeft nog niet gelegen op stal. Ze drinkt wel geregeld. Ik reken op een infuus straks.Wordt best heftig denk ik.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 22-04-12 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt