Nou helaas er is nog niks Mevrouw vond het gister niet leuk dat ik aan haar uier zat en tilde zelfs even haar been op. Niet om te schoppen hoor, maar om aan te geven dat ze het niet leuk vond. Vannacht heeft ze wel veel gelegen, haar hele stal omgeploegd en kleine hoopjes neergelegd, maar helaas nog steeds niks. Ook nog steeds doorzichtig vocht... Vanmorgen keek ze me heel zielig aan van "Vrouwtje ik doe mn best hoor" maar ze was erg rustig dus vandaag nog niet denk ik...
Nee nog geen veulen Maar wel harsjes gisteravond en wat witter gekleurde vocht uit uier... Mevrouw stond in de storm gewoon buiten en veulen was errug druk weer vannacht.
Nee nog steeds niets Van mij mag het ook komen hoor, morgennacht zit ik daar al 2 weken dus van mij is het ook genoeg. Al doe ik daar niet veel hoor en slaap ik ook wel wal uurtjes, ik mis toch wel mijn eigen bedje en mijn ventje naast me
Dus door blijven duimen hoor dames, ik kan het hard gebruiken
Joeppower
Geplaatst: 12-04-12 21:37
Ik ben ook een stille meelezer.. Ik gok Vrijdag de 13de en een zwartbont hengstveulen
grid
Geplaatst: 12-04-12 23:00
Hopelijk dit weekend dan *duim duim*
Ik weet helaas hoe je je voelt leefde ook vele avonden/ nachten in het huisje toen met Say
Zoals ik al zei, ze wacht op Maddox of beide dames hier hihi
Biancaa
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 06:58
Pfff hoop het niet hoor Leon
Daarnet met een dubio gevoel weggegaan bij Noa... Ze stond heel raar en liep heel raar, maar het vocht uit haar uier is nog steeds doorzichtig. Haar kling is heeeeeel anders en haar mest ineens wat dunner. Het waren gewone ballen vannacht maar vanmorgen lag er wat dunnere mest buiten. Ik wilde dus eigenlijk niet weggaan daar
Nope nog steeds niet Muts houdt het uit Wat er wel voor vorderingen zijn, ze lekt nu echt uit haar uier. Er lagen allemaal druppels onder haar, dus nog best heftig lekker ook. En haar mest was dunner, geen ballen meer maar blub.
Ze was vannacht ook actiever dan normaal, ik heb geïntrigeerd zitten kijken hoe ze constant in en uit liep, dan haar buik weer salto's zien maken, nou ja iets in haar buik dan om dan vervolgens weer verder te gaan met eten... Ik ga kijken of ik haar vandaag weer kan wassen, ze heeft echt extreem veel jeuk, misschien dat betadine shampoo een beetje ontsmet wat ze nu openhaalt
Ik ga het volgen! Zat alleen TS haar berichten te lezen, en dacht dat het veulen er nu wel moest zijn, maar nee hoor!
Ik hoop dat het opzwellen idd met de dracht te maken heeft. Ik ga in ieder geval voor je duimen. Het is echt een mooie merrie, en haar date voor een dag was ook wel errug knap zeg!