Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mevrouw vond het gister niet leuk dat ik aan haar uier zat en tilde zelfs even haar been op. Niet om te schoppen hoor, maar om aan te geven dat ze het niet leuk vond. Vannacht heeft ze wel veel gelegen, haar hele stal omgeploegd en kleine hoopjes neergelegd, maar helaas nog steeds niks. Ook nog steeds doorzichtig vocht... Vanmorgen keek ze me heel zielig aan van "Vrouwtje ik doe mn best hoor" maar ze was erg rustig dus vandaag nog niet denk ik...
Nee nog geen veulen
Maar wel harsjes gisteravond en wat witter gekleurde vocht uit uier... Mevrouw stond in de storm gewoon buiten en veulen was errug druk weer vannacht.
Maar congrats met de harsjes

Van mij mag het ook komen hoor, morgennacht zit ik daar al 2 weken dus van mij is het ook genoeg. Al doe ik daar niet veel hoor en slaap ik ook wel wal uurtjes, ik mis toch wel mijn eigen bedje en mijn ventje naast me

Muts houdt het uit
Wat er wel voor vorderingen zijn, ze lekt nu echt uit haar uier. Er lagen allemaal druppels onder haar, dus nog best heftig lekker ook. En haar mest was dunner, geen ballen meer maar blub.