Ik denk nog wel een maandje. maarja kan zo maar anders zijn. Pony van een vriendin had ook nog geen dikke uiers en ineens was het veulen er! bij mijn pony ook een verrassing wilde we het veulen Surprise noemen, kwamen we er achter dat de vader zo heette! hihi nu heet ze Daisy:)
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-12 06:57
denk zelf idd ook dat het nog wel wat weekjes blijft zitten .
heb gister een filmpje gemaakt van gymnastic veulen .
Ahh leuke pony! Ook een verassings pakketje Erg he, dat afwachten zonder enige houvast datum
Ik volg mee!
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 18:44
Zo weer een keer een update .
Madam is van aanvallerig kreng ineens een lief schoothondje geworden die je de hele tijd aflebberd als je bij haar bent . Ze blijft ook het liefste in haar stal staan nu . Stal houd ze netjes schoon poepen doet ze buiten .
Dr billen worden drillerig . Uiers worden langzaam voller . buik kan niet echt dikker volgens mij .
Hier wat fotos van de uier van vanmorgen .
en de goklijst er even bij .
goklijst tot nu toe.
skysari : merrie - kleur donker. / weekend 1 april . X
Bimmetje : Merrie - kleur donkerbruin / 2 mei . roxxxiejjj : hengst - donkerbruin / 10 mei . gerban : Hengstje - kleur bruin . / 13 mei . solaika ; Merrie - kleur donkerbruin. / 15 mei . AnnetB : Merrie - kleur vos. / 16 mei _B_o_k_t : hengst - bruin . / 20 mei lisetteexx : Merrie - ......... / 20 mei chexgirl: Merrie - vos / 21 mei JPTinkers : Hengst - bruin smalle bles 4 witte voetjes. / 24 mei ernie061111: hengst - bruin / 26 mei . Buster : Hengst - vos met leuke aftekeningen . / 1 juni lloesje97 : Merrie - kleur bont. / 3 juni Aprils_joke ; merrie - bruin / 3 juni Swoeky : hengst -........ / 16 juni . lizet80 : merrie - koffievos brede bles 3 witte voetjes knappe oogjes. / 16 juni
Bimmetje
Geplaatst: 01-05-12 19:53
dat begint al ergens op te lijken! Ben alleen bang dat mijn datum niet uit gaat komen.
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 20:09
Dat denk ik ook niet . Dan moet ze wel erg rap wezen .
Laatst bijgewerkt door Hope2012 op 01-05-12 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt
@ gerban . je weet maar nooit zou zomaar nog een maand kunnen duren hihi .
Vanochtend had ze een echt puntdakje en van dr staart had ze coupe tina turner gemaakt . Uier nog geen verandering . wel ligt ze veel in stal telkens als we komen ligt madam plat ze heeft het zwaar . Dus van mij mag het nu ook wel opschieten .
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 11:20
skysari : merrie - kleur donker. / weekend 1 april . X Bimmetje : Merrie - kleur donkerbruin / 2 mei . X
roxxxiejjj : hengst - donkerbruin / 10 mei . gerban : Hengstje - kleur bruin . / 13 mei . solaika ; Merrie - kleur donkerbruin. / 15 mei . AnnetB : Merrie - kleur vos. / 16 mei _B_o_k_t : hengst - bruin . / 20 mei lisetteexx : Merrie - ......... / 20 mei chexgirl: Merrie - vos / 21 mei JPTinkers : Hengst - bruin smalle bles 4 witte voetjes. / 24 mei ernie061111: hengst - bruin / 26 mei . Buster : Hengst - vos met leuke aftekeningen . / 1 juni lloesje97 : Merrie - kleur bont. / 3 juni Aprils_joke ; merrie - bruin / 3 juni Swoeky : hengst -........ / 16 juni . lizet80 : merrie - koffievos brede bles 3 witte voetjes knappe oogjes. / 16 juni
Lijst weer even bijgewerkt . Gisteravond waren haar uiers knoerdhard . en vanmorgen weer lekker zacht . we wachten gewoon verder .
skysari : merrie - kleur donker. / weekend 1 april . X Bimmetje : Merrie - kleur donkerbruin / 2 mei . X
roxxxiejjj : hengst - donkerbruin / 10 mei . liliekska : hengste - Bont / 10 mei . gerban : Hengstje - kleur bruin . / 13 mei . solaika ; Merrie - kleur donkerbruin. / 15 mei . AnnetB : Merrie - kleur vos. / 16 mei _B_o_k_t : hengst - bruin . / 20 mei lisetteexx : Merrie - ......... / 20 mei hestejente.: Hengst - vos / 20 mei . chexgirl: Merrie - vos / 21 mei JPTinkers : Hengst - bruin smalle bles 4 witte voetjes. / 24 mei ernie061111: hengst - bruin / 26 mei . Buster : Hengst - vos met leuke aftekeningen . / 1 juni lloesje97 : Merrie - kleur bont. / 3 juni Aprils_joke ; merrie - bruin / 3 juni Swoeky : hengst -........ / 16 juni . lizet80 : merrie - koffievos brede bles 3 witte voetjes knappe oogjes. / 16 juni
Uiers zijn sochtends telkens leeg en savonds vol en hard. Ze is erg verandert in karakter . en blijft het liefste in stal staan nu . ( ze heeft paddock met in en uitloopstal .)