Ze is meestal eerder en bij kitzbi kan je er niets van zeggen. Bij de ene geeft ze melk bij de andere laat ze niet zien. Alles is echt slap van kont en de flanken vallen ook meer na binnen...
tjonge, nog steeds niet? had het toch wel verwacht eigenlijk dat ik na het weekend een veulen aan zou treffen in dit topic. nou ja, dan wachten we nog even haha
mmm ben dus ook een meelezer.. wij hebben ook een haf dus het sprak me wel aan we kunnen alleen geen beeb krijgen met een ruin maar ach wat heeft ze het zwaar.. heb het 4 keer gedaan en idd op een gegeven moment ben je er echt helemaal klaar mee. een sjagie idd hihi... ja de melk fabriek is al aardig gegroeid... zet hem op Kitzbi
Ik was ook een stille meelezer, die van mij is ook de 18e uitgerekend vandaar....
Ik heb het idee dat we tegelijkertijd een veulen krijgen, als ik de verhalen van je lees en de foto's zie, lijkt erg op Cascade haar vooruitgang! Ik gok zelf op morgenavond bij mij, ik hoop ook voor jou (je wordt zo ..... van dat heen-en-weer geloop ) en natuurlijk voor ons allebei op een merrieveulen! Succes ik volg!