hey Cynthia ik mis wel heel erg je update's hoor nu Ti niet meer bij kees staat,normaal was er bijna elke dag wel een verslag van de dag zeg maar haha maar nu val ik in een gat helluuuupppp
QualityHorse
Geplaatst: 06-11-11 21:24
wat een leukerd!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-11 23:09
Sorry, sorry! Hier dan een update
De verhuizing gisteren is heel erg goed gegaan! TiKnolletje stond binnen een minuut op de trailer. Helemaal alleen voor het eerst in een 1,5 paardstrailer en hij liep er zo op! Knappe vent! Bij de nieuwe wei aangekomen, hebben we hem eerst alleen met de (bonte) merrie gezet. Ze ging gelijk over hem moederen. Toen we vanmorgen aankwamen bleek dat hij wel een keertje door het draad was gegaan vannacht, maar verder was alles goed. We zijn met alle paarden gaan wandelen, zodat de twee ruinen ook even aan Ti konden snuffelen. We waren het meest bang voor de Fries, omdat hij twee jaar geleden de Noriker (shabrak) als baby door de sloot heeft gejaagd. Maar Friesje was heel lief! Noriker heeft Ti een paar minuten opgejaagd en toen was het klaar.
We zijn weggegaan en toen ik anderhalf uur later weer kwam kijken, trof ik het stel zo aan:
Ik ben helemaal gerustgesteld en zo blij dat hij nu hier staat! Nu kan ik altijd lekker met hem in het bos wandelen!
Mijn verzorgster kwam per ongeluk nog voorbij met Dais (ze had niet door dat Ti hier kwam te staan). Dais keek wel, maar meer naar haar zomervriendjes (Dais staat zomers met deze paardjes op de wei). Ti zag ze niet en ze hinnikte niet. TiSento heeft haar gelukkig ook niet gezien.
Van de winter ga ik weer een keer samen met ze wandelen.
oh wauw wat een mooie plek joh ! en wat ziet dat er heerlijk ontspannen uit ,haha die 2 jonkies plat en die bonte ligt erbij te waken prachtig om te zien . Wat zie ik nou op de achtergrond ? een olymische skibaan ofzo ? Wat een geluk dat daisy Ti niet heeft ontdekt en andersom ook,wat denk je dat er dan was gebeurt ? Heeft Daisy nog last ervan denk je of merk je niks meer aan haar ? Mooie foto weer van Ti met zijn dikke speknek !
Ti ziet er super uit en heerlijk plekje voor je ti beest.
Buster
Geplaatst: 07-11-11 17:04
Wauw wat heeft die Ti het weer voor elkaar met z'n nieuwe kudde! Ziet er goed uit hoor (mij viel die skipiste ook op!)
Netam89
Geplaatst: 08-11-11 10:04
Wat leuk om dit allemaal zo te lezen.. Het is inderdaad net een kind die je los moet laten en die gaat leren om op zijn eigen benen te staan. Fijn dat het goed gaat met de andere paardjes erbij in de wei
Baassie wacht met een nieuw topic tot de uitslag van de veulenverkiezing. In dat topic gaan we kletsen tot ik 1 jaar ben. Dan komt er nog één topic van mijn eerste jaar en daarna moet ik naar ITP
Maar! Ik heb het super naar mijn zin bij mijn nieuwe vrienden. Ze zijn heel lief voor me. Als Baassie komt, doe ik heel hard hinniken. Baassie hinnikt terug en blijft stil staan. Tja, ik dus ook. Ik weiger naar haar toe te komen. Ze komt me maar halen. Ik blijf net zo lang roepen tot ze naar me toekomt