MILJOENEN fietsers! hahahahaa Wat een grote FanTisie
Buster
Geplaatst: 27-06-11 13:44
Pagina 6 is er, waar zijn nu de nieuwe Tifoto's?! Maar om even terug te komen op die van de vorige pagina; mooi hoor, wederom Daar waar jullie samen op staan is het wel duidelijk op wie we moeten letten: Ti met z'n LOOK AT ME halster...
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-11 22:08
Iedereen bedankt weer voor de superleuke reacties!
Miranda, hij wordt zeker groot! Ik zal hem zaterdag weer eens opmeten, dan is het 3 weken geleden dat ik dat gedaan heb. Toen was hij 1.06m (bij zijn geboorte 93 cm). Als hij straks afgespeend wordt, gaat hij naar een opfok in Middelharnis. Ik ben van plan dan één keer in de vier weken naar hem toe te gaan. Ik zal hem verschrikkelijk missen. Zijn kusjes, knuffels en enthousiaste gehinnik als ik aankom zijn zo hartverwarmend. Maar ik denk wel dat het goed voor hem is om echt paard te worden. Als hij mijn verzorgster of mij ziet, is hij continue bij ons en kijkt hij geen paard meer aan. Als we hem terug in de wei zetten, blijft hij maar hinniken en voor het hek staan (terwijl mama allang weer weg is). Superlief natuurlijk, maar echt paard worden kan geen kwaad voor hem Helaas kan hij niet bij me blijven. Als hij merrie was geweest, was het iets makkelijker. Maar voor een hengst een plekje zoeken waar hij in de zomer en in de winter naar buiten kan met vriendjes.. dat vind je niet snel in de buurt van Rotterdam.
imkebirba, sorry, hij is al uitgehuwelijkt, AAN MIJ!!!
Baassie van papa; Baassie is nu laat thuis (heeft de hele avond in die snikhete zon met mij geknuffeld en mijn benen gewassen en een beetje draven geoefend. Ik moet straks indruk maken zegt ze... Pffff... dat doe ik nu all!!). Maar morgen schijnt het erg slecht weer te worden 's avonds. Dus laat ze mij aan mijn lot over (IK WIL EEN REDDINGSVEST!!) en dan gaat ze de filmpjes plaatsen.
Diertjec; LACHEN??!!! Hoezo???
Xx_Fleur_Xx, nee, dat lijkt niet zo. Hij wordt echt al heel groot en staat erg hoog op zijn pootjes
YWC; Stout baasje???? Nou, volgens mij heeft Baassie van papa gewoon een kameel gebruikt om mama te bezwangeren
kaotictjinta, dat ben ik zeker ZELFS als hij als kameel op de foto staat! Ik ben zo verliefd dat ik gewoon niet snap dat jullie hem zo niet mooi vinden
moor, kijk jij nou maar uit volgend jaar... Voordat je het weet heb je ook een kameel op de wei lopen
Jasia, hoezo? Wil jij graag een kleine Bebie Zebra Pion?
Aniek2011, ik fanTIsie?? Heus niet, het waren er echt MILJOENEN!!!
Buster, helaas moet er soms ook gewerkt worden (en daarna geknuffeld met Ti en Kees), maar hier komen ze dan!!! Enne, tuurlijk moet er op Ti gelet worden. Niet op mij, ik ben veel te blij met mijn kameeltje (ik heb vandaag zijn Time to Play halster, een leren halster en nog een halstertje gepast. Die leren past mooi (ja, uiteraard óók foto's van), die andere twee zijn nog ietsjes aan de grote kant).
Nou, genoeg gekletst, hier de foto's (voordat we op pagina 7 zijn )
Zo, hier ben ik weer, jullie favorieTI Kijk, als er miljoenen fietsers voorbij komen, moet je stoer gaan rennen (helaas was het erg benauwd en bewolkt weer, vandaar dat de foto's niet superscherp zijn
Hier dan eindelijk wat draffoto's (er moet natuurlijk wel iets te wensen overblijven voor jullie )
Zo, uitgerend, nu ben ik moe en wil ik KNUFFELEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
Toen was ik zo moe dat ik in slaap viel. En Baassie hing heeeeeeeeerlijk
De vliegen moesten mij pesten, dus ik ben achter Baassie en Vriendin gaan staan toen zij de 409 foto's aan het bekijken waren van mij en toen viel ik zo in slaap (even in een link, want dit is foto nummer 16) http://i1111.photobucket.com/albums/h47 ... C05201.jpg
Morgen écht de linkjes naar de filmpjes én foto's van vandaag. Voor het eerst met een écht stoer halster en mijn kennismaking met een Walrus-skippybal (ik weet niet hoor, het babydoekjespakje en een emmer water gooien is toch stoerder ) (en ja, ook dát staat op de foto)
aaghh, die laatste foto is zooo lief hea en wat draaft ie stoer ik blijf echt verliefd op hem hahah
Tjinta
Geplaatst: 27-06-11 22:20
Ooooh Cynthia zo'n band wil ik ook met mijn veulen...slapen op de schouder van Baassie ooooooh. Gesmolten.....
LindyH
Geplaatst: 27-06-11 22:25
Ooooohhhh, die laatste knuffelfoto! Schitterend!
C_Capture
Geplaatst: 27-06-11 23:26
Het zijn weer heerlijke foto's van je TiMannetje, hij heeft al een mooie nek, ik ben beniewd hoe Ti het op de keuring gaat doen. Ik blijf lekker jou topics volgen.
Wauw dat was het wachten wel waard !!! ik vind het zowieso al knap dat je zo vaak foto's plaatst, volgens mij heb ik foto's van maanden geleden nog niet eens uitgezocht...
Die slaapfoto's zijn zo lief en zo herkenbaar; Buster deed dat ook altijd heeft ie ook heel wat jaartjes volgehouden...!
En ook die draffoto's zijn mooi hoor; TiMooieMover
miranda1967
Geplaatst: 28-06-11 14:16
ohhh wat genieten was dat weer ,en dan die knuffelfoto met die snuit in lucht !! super ! Ik snap het dat hij naar de opfok gaat ,wat doen ze daar eigenlijk met ze ? en wanneer komt hij dan weer terug ?(ik ben nog niet zo thuis in de veulens) Maar als jij maar soms naar de opfok gaat ...hoe moet het dan met al die tifosi's hier die verwachten regelmatig een fotootje of 20
Buster, het is ook wel veel werk hoor. Zondag had ik 409 foto's. Die zoek ik eerst allemaal uit (ik hield er 123 over). Dan knippen, zodat Ti (en mama) netjes in het midden staan. Dan ook nog verkleinen tot maximaal 800x800 mp, uploaden op Photobucket en dan kan ik ze EINDELIJK plaatsen. Maar jullie enthousiasme vind ik zo leuk, dat ik het graag doe!
Miranda, in de opfok staat hij met een stuk of 8 hengstjes van zijn eigen leeftijd in een groep. In de winter hebben ze een loopstal en 24 uur per dag uitloop naar buiten en in de zomer staan ze 24/7 op de wei. Daar mag hij groot worden en lekker spelen. Als hij 3 is haal ik hem terug (als ik hem dan nog heb. Hij gaat ALLEEN weg als Mama en Sublime over 2 jaar een mooi en net zo lief merrietje maken. Anders blijft hij.) Enne, ik ga hem zeker één keer in de vier weken opzoeken, dus dan krijgt hij gewoon weer een topic, uiteraard!!
O, oooh.... Wendy, pas op wat je zegt he
WenMLove, hou maar op, het doet al pijn als ik er aan denk
Nu even de filmpjes uploaden en als we op pagina 7 zijn, volgen de foto's die ik gisteren heb gemaakt
Filmpjes zijn niet van erg hoogstaande kwaliteit, maar het geeft een beeld. [b]Baassie van papa, op Youtube zijn al mijn stoere filmpjes te bekijken. Zou je aan Ashley willen vragen of hij er wat moois van wil maken?