Ik ben uiteraard de hele dag bij mijn schatjes geweest. Er komt zo een foto-update. Hij is echt in 1 nachtje tijd al een heel stuk uit de kreukels! YWC, hij had als Baby Inside al heel veel fans en dat worden er vast meer. Ik ga hem ook zeker opgeven voor de veulenverkiezing. Goud is hij sowieso al
Nu zijn jullie vast nóg verliefder Mijn kleine man die in één dag al behoorlijk uit de kreukels is \
En een filmpje, rennen is best lastig in zo'n zware bak [/quote]
Geke_Lizzy
Geplaatst: 13-05-11 21:32
miranda1967
Geplaatst: 13-05-11 22:00
och wat schattig zeg en wat is mama lief voor hem ,als hij te dicht bij de bakrand komt duwt ze hem met haar hoofd de andere kant op Ik vind het echt zo'n mooi en lief hummeltje !
Lunaeekie
Geplaatst: 13-05-11 22:03
aaah echt een schatje!! (l) En wat een lief halstertje heeft hij om! Het klopt wel look at me. Dat doet iedereen denk ik wel
Ik blijf het nog steeds volgen! Vind het echt leuk om de foto's te zien. Wat heeft hij ook leuke aftekeningen!
Bedankt allemaal CL, aangezien jouw palomino-hengstje ook superknap is en ik toch niet op de mijne mag stemmen, is mijn stem voor Dazzle!
reggyrat, ik hou hem sowieso 2 jaar aan. Ik denk dat ik Daisy volgend jaar nog één laatste keer laat dekken (weer door Sublime). Dan wil ik even kijken wat daar voor knaps uitkomt en dan maak ik de keus of TiSento blijft, of die uit 2013. Wordt Dais niet meer gedekt, om wat voor reden dan ook, dan blijft hij sowieso!
Ik wil niet heel l*llig zijn ofzo, maar ik doe het toch.. Want ik vind eigenlijk dat je hem 3 jaar moet houden, want dan kan ie nog even snel Anneloes dekken, goed idee?
Dan is ie net één jaar! Jeetje Cynthia, voedt dat beest fatsoenlijk op! Dan is het nog een peuter, dan moet ie kijken naar Sesamstraat en met blokken spelen.. Niet met mooie haflingermerries!!
Owjeeeeej Prachtige man met een waanzinnige mooie naam!
Dat zal genieten worden van TiSento en uiteraard zijn mams!
_Noah_
Geplaatst: 13-05-11 23:28
Wat is die gaaf geworden! Voor die mooie witte aftekeningen heeft die idd wel de tijd genomen! Was een stille meelezer van t vorige topic net zoals zoveel mensen van het HK halflinger topic!
Ik zie nu pas dat deze knappe man eigenlijk heel dicht bij mijn halflinger buffel staat!
Gefeliciteerd wat een mooi veulen en wat een super mooi koppie zit daar op met zijn mooie vlek in zijn bles. Mijn kruising haflinger heeft ook een vlek in haar bles en vind het zo appart staan. Heel veel geluk met dit mooie diertje.