Wat een lekker dier is het toch! Lekker brutaal zo te zien.... Je zal nog wel het één en ander van haar te voorduren krijgen Fijn dat ze weer is opgeknap en zie graag het volgende topic verschijen
Wat een gaaf veulen, echt een dondersteen zo te zien. Kan je de hele dag naar kijken. Geniet er van!!!
Ga je binnenkort nog crossen?
Sjolvir
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 21:50
Polanaise pony. Inderdaad klein dondersteentje, maar daarom is ze ook zo leuk.
Had al paar keer willen crossen, maar ja.. De Hepsi wou maar niet geboren worden dus afgezegd..(was cross les in B.N. van Rob Jansen) Vervolgens heeft Tobago zijn snuit kapot.. Maar ooit... ga ik wel weer crossen! Heb de data van Michiel in de gaten gehouden.
Echter zwartje moet ook ahum.. dressuur paard worden. (Staat ondertussen wegens iets onbenulligs al weer 1 1/2 mnd stil, kan geen hoofdstel om tot zijn grasetende grazende genoegen, hij vermaakt zich wel, hoop woensdag weer te kunnen rijden.) Jij nog gecrosst?? Of je ook op de dressuur gestort.
runasays
Geplaatst: 24-05-11 13:46
hepsi is nu definitief mijn favoriete veulen!
miekel92
Geplaatst: 24-05-11 14:45
Net alle topics van Hepsi even doorgenomen, wat een schatje zeg en die drama blik in dit topic, geweldig
Wat een hilarische foto's ! Wat zul je daar een hoop mee te stellen krijgen, en die andere pony's van je ook ! Ik kijk nu al uit naar het volgende topic