essiesilly schreef:... zwart bruin, zwart wat maakt t uit al was het een vos met hoge witte poten was deze nog super knap!!
Maar je heb volledig gelijk hoor essiesilly.
Welke kleur het ook is: een prachtig veulen.
Gefeliciteerd!!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wilawander schreef:Mooi. Maar weet je zeker dat ze zwart is?
ze mag dan rond de neus iets lichter zijn! Ik weet toch echt wel wat zwart is..
. Als ze pikzwart was geweest was ze grijzer geweest. Het bruine rond haar neusje en ogen verraad haar kleur
. Maar dat boeit allemaal geen sodemieter, ze is ZOOOO knap
!!! Men_Sven schreef:Wilawander schreef:Mooi. Maar weet je zeker dat ze zwart is?
Yes hij is op dit moment zwarter dan zwarte piet hoorze mag dan rond de neus iets lichter zijn! Ik weet toch echt wel wat zwart is..
*Even een reacties voordat iedereen over het campingterrein begint:
Deze camping staat naast de stal en hier konden we even mooie foto's maken. De fokker heeft misschien al meer dan 100 veulens gefokt
dus hij weet echt wel wat die doet, ze blijft nog echt wel dicht bij der moeder in de buurt. Alle veulens worden trouwens gelijk behandeld en dus ook het TOOTveulen, ze gaat net al de rest gewoon lekker de wei in om te spelen met leeftijdsgenootjes. Het is een schitterend veulen en ze heeft de beste papa van de wereld maar het is ook gewoon een veulentje die lekker moet spelen en plezier moet maken.
Suzanne F. schreef:De rest van haar lijf is net zo knap als haar hoofdje. Echt geweldig mooi veulen. Tot nu toe de mooiste Totilas die ik gezien heb. Zoveel veulens zijn er natuurlijk nog niet maar dit is met afstand de knapste vind ik. Echt een prachtexemplaar.
Men_Sven schreef:*Even een reacties voordat iedereen over het campingterrein begint:
Deze camping staat naast de stal en hier konden we even mooie foto's maken. De fokker heeft misschien al meer dan 100 veulens gefokt
dus hij weet echt wel wat die doet, ze blijft nog echt wel dicht bij der moeder in de buurt. Alle veulens worden trouwens gelijk behandeld en dus ook het TOOTveulen, ze gaat net al de rest gewoon lekker de wei in om te spelen met leeftijdsgenootjes. Het is een schitterend veulen en ze heeft de beste papa van de wereld maar het is ook gewoon een veulentje die lekker moet spelen en plezier moet maken.