Aaahh echt?!!!! Dat is echt mega super vet Gewoon een schopje ofzo? De eigenaar van Isolde zegt dat hij de buik al een paar keer heeft zien bewegen, maar ik heb het nog nooit gezien
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-11 19:34
Jaaa gisteravond, hij ging echt helemaal tekeer! Zegmaar bij haar flank, in die deuk de hele tijd schopjes ja haha! Echt leuk Ik heb het ook nog nooit eerder gezien hoor vrij zeldzaam volgens mij, haha.
Ja is verkocht Vind het wel jammer ofc, maar ik ken degene waar ze heen gaat, tis mn instructrice van de manege dus kan nog es langskomen en hoor iedere week hoe het met haar gaat. Bovendien heeft ze daar een betere plek, met leeftijdsgenootjes, en tis ook beter voor Isolde en het aankomende veulen denk ik zo.
En grr, mn mobiel wil niet meewerken Foto's zullen denk ik nog even moeten wachten.. Kga het morgen nog es proberen
Haha Nee, nog niks gezien! Zal vandaag de eigenaar es vragen of hij al wat heeft gezien Ze gaat vandaag weer es mee naar les Ik moet maar es heel goed gaan opletten !! Ze moet vandaag nog precies 3 maanden Wordt zeker een groot veulen denk ik!
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-11 13:16
Handig dat jij het telkens zo goed uitrekent, ik ben het elke keer kwijt, en ze zijn toch ongeveer gelijk uitgerekend hehe
Ja, ik ga straks ook maar weer even rijden. De zon schijnt lekker Ik merk wel dat ze wat slomer wordt met rijden, merk jij ook verschil? Ik denk ook dat ze een groot veulen krijgt, Black een mini die van vorig jaar was ook een kleintje in het begin:
Haha De jouwe is toch de 22 uitgerekend? Dan moet ze morgen nog precies 3 maanden Hier is 't ook heerlijk weer Ik weet niet hoe ze is als ze niet drachtig is, want ik verzorg dr pas sinds vorig jaar juli Maar nu de dracht vorderd, is ze wel wat sneller moe en bezweet indd! Je filmpje doet t niet
Ja idd 22 maar ik denk dat het de 28e geboren wordt. Vorig jaar was ze namelijk de 18e uitgeteld en werd het veulen de 23e geboren, en dan zijn het precies evenveel dagen dracht. Ben benieuwd Ja precies, dat heeft Black ook.
Dat zou leuk zijn, ik ben ook benieuwd En gossie, wat een lief filmpje zeg En dan dat Spirit liedje erbij, maakt het helemaal af Wat is ze een lieve mama zeg!
Condesa
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-11 17:50
Hahha ja misschien een beetje penny maar ik vond het wel leuk passen Ja voor haar veulen was ze idd lief, maar voor mij niet, ik mocht eerst helemaal niet in de buurt komen Black kan echt een verschrikkelijk eigenwijs zijn