Proficiat, ben beniewd naar haar kleurtje en foto's!
NkPrecious
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-11 10:10
hoewel het allemaal nog niet heel florissant gaat, moeder accepteert veulen nog lang niet helemaal, hebben ik hierbij alvast wat foto's voor de nieuwsgierigen Ze is waarschijnlijk chocolate (zilverappel zwart)!
Oh wat een geweldige veulens heb je tot nu toe! Ik ben ook erg benieuwd naar de andere 2! Ben vorig jaar wel redelijk verliefd geworden van dit ras toen ik als begeleiding mee was op een ponykamp bij La Cense aux Hirondelles waar ze ook meerdere Rocky's hadden! (En ook kentucky's ).
Gefeliciteerd ik hoop dat moeders haar vlot zal accepteren. Trouwens weinig twijfel over de kleur wat mij betreft, dit lijkt me idd een zilverappel zwarte.
Bedankt allemaal hier is alles gelukkig wat rustiger, het is nog niet zoals het hoort te zijn, maar de kleine meid is zo'n doorzetter dat ze het toch elke keer voor elkaar krijgt om te mogen drinken. Bonny begint wel steeds meer richting het veulen te trekken, maar drinken blijft dus nog even iets waarin de kleine hard moet werken!
Ja ze lijkt mij ook zilverappel zwart ja Alleen wat betreft roan, dat zie je pas later en dat kan er dus nog bij komen! ik laat haar wel testen voor de zekerheid.
Gefeliciteerd met het mooie meisje! Jammer dat Bonny haar niet direct accepteerd, is ze zelf nog erg jong of kan het daar niet aan liggen? Kan me herinneren dat Toril vorig jaar ook zoiets heeft meegemaakt met een jonge merrie die een veulen kreeg.
CrazyCat
Geplaatst: 13-04-11 21:50
Dat was 2 jaar geleden bij Toril en was geen jonge merrie maar wel een maiden. Uiteindelijk is dat helemaal goed gekomen door in het begin even onder dwang het veulen te laten drinken.
Edit: ja vergis me vorig jaar was er bij Toril ook zo'n geval ja als je zoekt op het gangenpaarden forum staat die info er denk ik nog.
Ja, klopt. Dat herinner ik me nog. Was best extreem maar kwam uiteindelijk wel goed. Hoop dat het met Bonnie ook goed komt al las ik op het andere forum dat het al de goede kant op gaat. Fijn Leonie!
euhm... wat is dan een maiden merrie? Nog nooit van gehoord.
Dat is een merrie die voor het eerst een veulen krijgt:) bonny is overigens 5 jaar. Bedankt voor de leuke reacties! Morgen even apart topicje mAken met veel meer foto's en verhaal:)
karinlady
Geplaatst: 17-04-11 14:08
word vast een mooi veulen
PureSylk
Geplaatst: 02-08-11 12:18
Zijn alle veulens ondertussen gezond ter wereld gekomen?
Ja!! ik 'durfde' zelf niet te reageren omdat ik die waarschuwing kreeg te zien dat het een oud topic was... Maar nu die weer omhoog gehaald is zal ik eens een mooie collectie baby foto's verzamelen en hier neerzetten!