Scielv: veur jou: http://www.youtube.com/watch?v=FW4N4T2b0xw
dan hou je dr toch lekker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Dat klopt
Ik heb Sublime nu vijf keer mogen bewonderen en hij is superbraaf! Heel vriendelijk naar mensen en andere paarden. We hebben een ritje met de koets gemaakt, doet hij ook heel netjes.
En hij heeft gezelschap van een ruinenvriendje, waar hij ook heel lief mee is.
Als je op zoek bent naar een mooie, brave hengst die bijzondere kleurtjes geeft, is Sublime zeker een aanrader!
YWC schreef:Cynthia82 schreef:Dat klopt
Ik heb Sublime nu vijf keer mogen bewonderen en hij is superbraaf! Heel vriendelijk naar mensen en andere paarden. We hebben een ritje met de koets gemaakt, doet hij ook heel netjes.
En hij heeft gezelschap van een ruinenvriendje, waar hij ook heel lief mee is.
Als je op zoek bent naar een mooie, brave hengst die bijzondere kleurtjes geeft, is Sublime zeker een aanrader!
Wan een reclame Cynthia... Dank je.
Mag ik dat als referentie gebruiken
Cynthia82 schreef:Dat mag, als ik er maar een valk-merrietje voor terugkrijg
Cynthia82 schreef:Je ziet het, door dit topic krijgt Sublime nog meer fans.. Hij krijgt het nog druk dit jaar!
YWC schreef:Cynthia82 schreef:Dat mag, als ik er maar een valk-merrietje voor terugkrijg
Je had toch een smokey black ruintje besteld ?!![]()
![]()
YWC schreef:Cynthia82 schreef:Je ziet het, door dit topic krijgt Sublime nog meer fans.. Hij krijgt het nog druk dit jaar!
Laat ze maar komen... voor elke klant, die jou als referentie vermeld, krijg je een wortel voor Dais
Cynthia82 schreef:Hahaha.. dan zie je mijn slaapkamer vanuit jouw slaapkamer, ook leuk
We zwaaien wel als we elkaar op het winkelcentrum tegenkomen. Gewoon zoeken naar een paardrijbroek, komt goed.
Serieus.. Bij iedere vrouw van rond de 30 die wij nu in het winkelcentrum tegenkomen, gaan we heel nieuwsgierig gluren
Ahhh... afscheid nemen is zwaar, ja... goss... Is zijn moeder weer drachtig, of ga je haar binnenkort weer laten dekken?
Cynthia82 schreef:Jeetje, wat een mooi paard!!!
Ik heb een paar jaar geleden erover gedacht om Dais door een Groninger te laten dekken, maar ik kon toen niet echt mooie voorbeelden van Haf x Groninger vinden.
Deze is echt wel heel erg mooi!