Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Dank jullie wel voor de leuke reacties op Yuma![]()
@Hanny Jelke,....ja we zullen echt een heel leuk baasje zoeken,dar hoef je niet bang voor te zijn, hij had al meerdere keren verkocht kunnen zijn,maar ik geloof dat wij te hoge eisen hebbenAls we niet zo selectief zouden zijn,had hij misschien al in Bulgarije gewoond
![]()
Maar ik ben er van overtuigd dat het juiste baasje wel komt en anders blijft hij lekkerIk heb wel merries in de aanbieding voor hem als hij "groot"is hoor
sandra3235 schreef:Is dat zo?Had ik nog niets van gehoord,dus Kaylee kan voortaan mee naar huis![]()
Je vergeet dan ook zijn vriendje nog,..vind ik ook heel belangrijk
sandra3235 schreef:@Hanny Jelke,....ja we zullen echt een heel leuk baasje zoeken,dar hoef je niet bang voor te zijn, hij had al meerdere keren verkocht kunnen zijn,maar ik geloof dat wij te hoge eisen hebbenAls we niet zo selectief zouden zijn,had hij misschien al in Bulgarije gewoond
sandra3235 schreef:Dank jullie wel![]()
Hanny je hebt helemaal gelijk,....ik zou ook nooit zo een paardje verkopen voor in een tuin,
maar is wel eens handig als je een zieke hebt,of bevalling
Rene3235 schreef:Waaaaaaaaaat heb je het contract Hongarije niet door laten gaan???
Hanny-Jelke,niets zeggen over die wet,voordat ik het weet heeft San de halve kudde bij ons in de tuin geplaatst s nachtsAls ik haar 1 vinger geef,....
Verder iedereen bedankt ook namens mij met de leuke reacties over ons hengstje/voetbaltalent Yuma
hanny_jelke schreef:Rene3235 schreef:Waaaaaaaaaat heb je het contract Hongarije niet door laten gaan???
Hanny-Jelke,niets zeggen over die wet,voordat ik het weet heeft San de halve kudde bij ons in de tuin geplaatst s nachtsAls ik haar 1 vinger geef,....
Verder iedereen bedankt ook namens mij met de leuke reacties over ons hengstje/voetbaltalent Yuma
geen nood mag maar 1 pony per tuin