Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anneliesdj schreef:Ooooooooo, mag ik je hengstje komen halen??? Wat een gaaf dier zeg!
Maar je veulentje is ook erg mooi, is de uitslag van de kleurtjestest er inmiddels al of heb ik daar overheen gelezen?
.Manda schreef:anneliesdj schreef:Ooooooooo, mag ik je hengstje komen halen??? Wat een gaaf dier zeg!
Maar je veulentje is ook erg mooi, is de uitslag van de kleurtjestest er inmiddels al of heb ik daar overheen gelezen?
Ik mocht willen dat dat mijn hengstje is![]()
.
Nee de uitslag is nog niet binnen. Het nmprs zei dat het 3 weken zou duren, maar ik las op de site van hearingen dat het wel 40 dagen kon duren en ze hebben het pas 2,5 week geleden opgestuurd...
hoe is het nu met Nine??
word ze nog steeds lichter?? ik vind het zon poppetje
heerlijk koppie.
. Ik had hem deze week verwacht omdat ze zeiden dat het 3 weken kon duren. Maar vorige week belde ik het nmprs voor wat anders en toen zei diegene dat het wel 2 maanden kon duren alvoor ik de uitslag binnen krijg... dus dan kunnen we nog lang wachten. 

.

) en het was enkel nat en rook niet naar poep ofzo. Maar de eigenaar van de hengst zou haar goed in de gaten houden en heb verder niks gehoord, dus geen nieuws is goed nieuws denk ik maar, en volgende week ga ik weer zelf op bezoek 

bij animal genetics, binnen 10 dagen antwoord via mail(meestal zelfs binnen 7 dagen), en binnen 3 weken op papier! NkPrecious schreef:Wat een ontzettend leuk veulen!! Ben ook erg benieuwd naar de kleur!
Kleurtesten in amerika kan ookbij animal genetics, binnen 10 dagen antwoord via mail(meestal zelfs binnen 7 dagen), en binnen 3 weken op papier!
. Dat zou inderdaad ietsje sneller geweest zijn. Alleen was de aanbieding van het nmprs wel erg interessant omdat ze op bijna alles testen voor maar 50 euro. En bij Nine wilde ik destijds een aantal dingen getest omdat die nog niet duidelijk waren dus dan is het echt voordelig.
. Had ik het idd net zo goed via Amerika kunnen laten doen.
. Ik schrok wel van haar enorm vieze achterbenen, nog viezer als vorige keer. Maar bij inspectie onder de staart en in de staart bleek daar alles schoon dus diarree is het niet. Volgens mij is ze gewoon hengstig geweest en gedekt. 
. Nine is alweer flink terug in het haar gekomen na het scheren, en ze krijgt zelfs haar vos/bruine kleurtje weer terug op sommige plekken zoals op haar neusvlek en de vlekken op de schoft. Ik had het verkleuren sneller verwacht eerlijk gezegd, ze is nog best donker. 

. Ik weet niet hoesnel dat gaat maar bij mini´s geloof ik over het algemeen een heel stuk sneller als bij grote paarden.
.
, maar Nine is ons speciale veulentje omdat ze het veulentje van ons overleden zoontje Liam is (zit een heel verhaal achter), ze is onze meest kostbare en dierbaarste herinnering aan ons zoontje en die herinnering blijft altijd bij ons (net als Nine) maar de scherpe kantjes van het verdriet zullen met de tijd vervagen (net als Nine haar vlekken).