Wat zijn ze àllemaal knap zeg!!! Excalibur had ik geloof ik vorig jaar in z'n topic gevolgd het mooiste bewijs: een goede moeder is meer als half gewonnen.
Dat is nog eens een mooi vosje Peetje! Weer eens iets anders dan al die donkerbruine Gefeliciteerd!
peetje82
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-10 08:20
dank jullie wel!
Als t weer n beetje meezit, zal ik vanmiddag weer verse foto's bezorgen! Ze verandert zo hard. FOkker uit de buurt kwam zondag kijken en die zei: als je niet beter zou weten, zou je zeggen dat ze al twee a drie weken is, ze was echter pas 8 dagen
Merrie is gister opnieuw geinsemineerd van Vivaldi, nog 17 dagen geduld, dan weten we meer!
Diortje_vds
Geplaatst: 30-03-10 11:32
ja ja ja leuk leuk leuk nieuwe foto's!!
peetje82
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-10 13:07
hier is ze tien dagen oud, net genomen. Ze heeft flinke vieze billen, dankzij de hengstigheid van mams
Peet, ik kan mij voorstellen dat je beretrots bent op je veulen (en merrie) hoor! Jammer dat het weertje even niet meewerkt maar dat mag de pret voor moeder en veulen niet drukken
Diortje_vds
Geplaatst: 30-03-10 21:53
Ze is echt knap hoor!! en die twee kleine stipjes op her hoofd ja kan me voorstellen dat je er vrolijk van wordt, dat belooft veel goeds voor de toekomst